Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه نمایشگاه سی امین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در پایتخت به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: بالغ بر ۴۰ درصد کشته ها در تصادفات تهران متعلق به راکبان موتورسیکلت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: همچنین ۲۰ درصد عابرین پیاده ای که در تصادفات درون شهری کشته می شوند با موتورسیکلت تصادف کرده اند.

سردار رحیمی ادامه داد: ما به دنبال برخورد و یا توقیف موتورسیکلت سواران نیستیم بلکه می خواهیم عبور و مرور آنها را در شهر ساماندهی کنیم.

وی گفت: پلیس می داند قشر موتورسوار قشر زحمتکش و متوسط جامعه است و سعی می کند کمال همکاری را با این قشر داشته باشد.

کد خبر 4764197 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رحیمی سردار حسین رحیمی پلیس پایتخت شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه یوم الله 13 آبان شهر تهران نیروی انتظامی آبگرفتگی معابر محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی بارندگی وضعیت معابر سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال