Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری با بیان این که مشارکت و نظارت مردم، یکی از مولفه‌های اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی است، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و حسب ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد مردمی در شناسایی و کشف و معرفی تخلفات اقتصادی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درجهت تقویت گسترده نیروهای مردمی که آمادگی همکاری با این سازمان را در قالب نیروهای نظارتی دارند برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان با اشاره به اجرای طرح ناظران افتخاری افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های بیان شده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، نا امن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار، بیان کرد.

وی تصریح کرد: از این رو سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، از اقشار مختلف جامعه اعم از زنان، دانشجویان، طلاب و بازرسان که براساس علاقه و تعهد اجمالی آمادگی دارند تا در راستای سیاست های سازمان حمایت بصورت افتخاری با این سازمان همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می کند.

وی ادامه داد: ناظران افتخاری افراد واجد شرایطی هستند که بعد از ثبت‌نام در سامانه‌ای به همین نام تحت شرایط و ضوابطی از طرف سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در زمینه نظارت بر عملکرد و رفتار واحدهای صنفی، رصد بازار، ارزیابی شرایط بازار و بررسی مشکلات و نارسایی‌های آن، بازرسان و ستادهای خبری سازمان‌های یاد شده را در احقاق حقوق شهروندان یاری می‌دهند.

معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: همکاری های فی ما بین سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان و افراد تایید صلاحیت شده به صورت افتخاری بوده و این رابطه هیچ گونه تعهد مالی و استخدامی را برای افراد به همراه نخواهد داشت.

کد خبر 4762315

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت گلستان گرگان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند مشهد قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار