Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرهام مقصودلو با برترى برابر سید خلیل موسوى به صدر جدول رده‌بندى مسابقات شطرنج بین‌المللی جام پایتخت رسید. تاریخ انتشار: 10:55 - 14 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۰۴۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومى فدراسیون شطرنج، دور ششم مسابقات شطرنج بین‌المللی جام پایتخت به پایان رسید و پرهام مقصودلو (۲۶۶۴) بخت شماره یک قهرمانى مقابل سید خلیل موسوى (۲۵۰۱) به پایان رسید تا با ۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندى قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار مهم دور ششم مسعود مصدق‌پور (۲۵۰۰) مقابل احسان قائم‌مقامى (۲۵۴۴) به تساوى رسید تا او هم با ۵ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

در جدول رده‌بندى بعد از مقصودلو و مصدق‌پور، مشکوس از لتونى (۲۵۴۸) با ۴.۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دور هفتم این رقابت‌ها عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار مى‌شود.

در مسابقات شطرنج بین‌المللی جام پایتخت که توسط هیئت شطرنج تهران برگزار مى‌شود، ۵۲۰ بازیکن خارجی و داخلی از ۱۰ کشور و ۲۴ استان در سه جدول به رقابت می‌پردازند. در میان این ۵۲۰ بازیکن، نام ۱۲ استادبزرگ، ۷ استاد بین‌المللی، ۹ استاد فیده، ۴ استاد فیده بانوان و ۳ کاندید استادی دیده مى‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شطرنج شطرنج باز فدراسیون شطرنج پرهام مقصودلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج