Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:09:24 GMT

گزارش : نقش جهان در آزمون زبانهای بین المللی !

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۹۲۷

گزارش : نقش جهان در آزمون زبانهای بین المللی !

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان علاوه بر تمام جذابیت‌هایی که می‌تواند در برداشته باشد از طرفی جدال دو تیمی است که بیشترین بهره را از بازیکنان خارجی می‌برند.

 به گزارش "ورزش سه"، با توجه به گرانی ارز در این چند سال اخیر روند حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر سیر نزولی پیداکرده، و این در شرایطی است که به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی تنها به باشگاه‌هایی محدودشده که توانایی مالی بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در همین ارتباط دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور را در هفته دهم لیگ برتر از نگاهی دیگر باید به‌عنوان جدال دو تیم متمول لیگ برتری قلمداد کرد و از همین رو شاید بازی فردا می‌تواند رکورد جدیدی را در تعداد بازیکنان با ملیت‌های گوناگون به نام خودش ثبت کند.


امیر قلعه نوعی سرمربی فعلی سپاهان همواره ثابت کرده است که در جذب بازیکنان خارجی وسواس زیادی به خرج می‌دهد  و کافی است به لیست اسامی بازیکنان خارجی‌ای توجه کنیم که با نظر این سرمربی جاه‌طلب جذب‌شده‌اند. جان واریو، عماد رضا، عیسی ترائوره، یانوش، و چند تن دیگرکه هرکدام جزو خوب‌های دوران خودشان محسوب می‌شدند و این در حالی است که این رویه همچنان درهمین تیم سپاهان ادامه دارد.

 

 

 


از سوی دیگر نام مصطفی دنیزلی به عنوان یک مربی سرشانس در فوتبال دنیا آن قدر جذاب است که باعث باز شدن پای بازیکنانی از نقاطی شود که تا به حال در لیگ برتر سابقه ای نداشته اند.


فردا دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور می‌تواند بین‌المللی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر قلمداد شود، چراکه حضور بازیکنان متعدد خارجی آن‌هم از ملیت‌های مختلف در این دو تیم از بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ بیشتراست . معمولاً لژیونرهای  حاضر در لیگ برتر از کشورهای جنوبی افریقا، برزیل، عراق به خدمت گرفته می‌شدند اما این امردر قبال تیم‌های این فصل تراکتور و سپاهان کمتر صدق می‌کند.


با نگاهی به لیست این فصل سپاهان می‌بینیم گئورگی کولیسیانی از گرجستان، ولادیمرکومان با ملیتی مجارواکراینی وکی روش استنلی از برزیل بازیکنانی تأثیرگذاری هستند که غیبت هرکدام از این بازیکنان کاملاً در ترکیب سپاهانی‌ها به چشم می‌آید و از طرفی دیگر تراکتوری‌ها هم می‌توانند با کمک مارکوس جونیور مازولا از برزیل، کوین فورچونه از فرانسه، ویلیان میمبلا از پرو، یوکیا سو گیتا از ژاپن برای هر تیمی دردسرساز شوند که جدال این‌همه بازیکن خارجی می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد.


می‌توان مدعی شد بازیکنانی با ملیت‌های ژاپن، پرو، فرانسه و مجارستان در فوتبال ایران تابه‌حال به خدمت گرفته نشده بودند و امروز  در صورت حضورشان در زمین می‌توانیم شاهدِ یک بازی با چند زبان مختلف باشیم.

 

 

 

 

تراکتور فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌ها این هفته استقلال صدرنشین در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دیدار ال‌کلاسیکوی ایران خواهند بود.

*آزمون سخت نکو برای حفظ صدر

استقلال تهران در حالی راهی تبریز شده است که برای حفظ صدر جدول کار سختی را مقابل تراکتوری دارد که خود برای سهمیه می‌جنگد و با ورود حمید مطهری به تیمشان به نوعی به دنبال خروج از حواشی کناره‌گیری پاکوخمس سرمربی اسپانیایی‌شان هستند. بدون شک استقلال در یکی از سخت‌ترین چالش‌های هفته‌های پایان فصل خود باید در مقابل تماشاگران تراکتوری بازی کند. مسابقه‌ای که چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این بازی است و تعداد زیاد بازیکنان سابق سرخابی در جمع کنونی تراکتور، و همچنین حضور چند تراکتوری سابق در تیم استقلال این مسابقه را جذاب‌تر هم کرده است.

پورشورها این فصل مقابل تیم‌های مدعی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان از پنج مسابقه‌ای که برگزار کرده‌اند، فقط یک امتیاز گرفته‌اند تا این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل انتقاد به پاکو خمس باشد و حالا تی‌تی‌ها با حمید مطهری که در بازی جام حذفی خود موفق بوده و صعود کرده‌اند، آخرین شانس را دارند تا با پیروزی بر صدرنشین جدول امیدهای خود را برای کسب سهمیه زنده نگه دارند.

*پرسپولیس به دنبال انتقام

اما در دیگر بازی مهم امروز سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان هستند. پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم در اراک و حذف از گردونه جام حذفی، حالا فقط لیگ برتر را برای کسب جام مقابل خود می‌بیند و در این راه باید در هفته های باقیمانده با رقیب دیرینه خود استقلال رقابت کند. شاگردان اوسمار ویرا عصر امروز این شانس را دارند تا با عبور از سپاهان هم انتقام بازی رفت را بگیرند و هم با توقف احتمالی استقلال در تبریز، صدرنشینی را با هوادارانشان جشن بگیرند.

ژوزه مورایس به عنوان سرمربی آمار خوبی برابر پرسپولیس دارد و مرد پرتغالی از چهار رویارویی خود با قرمزها به دو پیروزی رسیده و یک بار باخته که این تک باخت به دیدار جام حذفی دو تیم برمی‌گردد و به عبارت دیگر مورایس در چارچوب لیگ برتر، شکستی را مقابل قرمزها تجربه نکرده است.

رضا اسدی از سپاهان و علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس غایبان بزرگ ال‌کلاسیکوی ایران هستند.

*چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17
تراکتور تبریز -استقلال- ساعت ۱۷
مس رفسنجان - گل گهر  سیرجان  - ساعت ۱۷:۴۵
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران   - ساعت ۱۸

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان - ساعت ۱۸:۱۵

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۸:۱۵

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۹:۳۰

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس