Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@15:01:04 GMT

چک پول‌های جدید و دردسرساز

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۹۷۰

چک پول‌های جدید و دردسرساز

خبرگزاری میزان- به تازگی چک پول‌های ۵۰ هزار تومانی با اندازه جدید رونمایی شد، اما اندازه این چک‌ها باعث شد بسیاری از بانک‌ها برای قراردادن آن‌ها در دستگاه‌های ATM با مشکل مواجه شوند. تاریخ انتشار: 11:02 - 14 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۰۵۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، به تازگی چک پول‌های ۵۰ هزار تومانی با اندازه جدید رونمایی شده و قرار است، به زودی به شبکه پولی وارد شوند، اما این چک پول‌ها نیامده حاشیه ساز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ادعای کاربران در فضای مجازی اندازه چک پول های۵۰ هزار تومانی جدید باعث شده بسیاری از بانک‌ها برای قراردادن آن‌ها در دستگاه‌های ATM با مشکل مواجه شوند.

به نظر می‌رسد چک پول‌های جدید نسبت به قدیمی‌ها بزرگتر هستند و ماشین‌های پرداخت اتوماتیک (ATM) برای این اندازه کارایی ندارند.

بسیاری از کاربران به این تصمیمات بدون تفکر و خلق الساعه واکنش نشان دادند. * کاربری نوشت: «مگه چاپ چک پول به همین راحتی و بدون بررسی صورت می‌گیره که یه همچین موضوع مهمی رو نادیده بگیرن؟!»
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسکناس 50هزار تومان رونمایی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم

سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود