Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@16:12:11 GMT

احداث یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۰۰۲

احداث یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان احداث و در روستاها دارای جایگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: یادمان شهدای فاقد مزار در مزار بالای شهر زنجان احداث شده است.

وی با بیان اینکه در روستاهای استان زنجان نیز جایگاهی برای شهدای فاقد مزار تعریف شده است، بیان داشت: همه شهدای استان زنجان تا کنون تعیین تکلیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این مسئول با اشاره به اینکه 157 شهید جاوید الاثر در استان زنجان شناسایی شده است، بیان داشت:پیکر مطهر110 شهید جاوید الاثر هنوز به استان زنجان انتقال داده نشده است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برخی از شهدای جاوید الاثر استان در شناسایی های انجام شده به استان انتقال داده شدند، افزود: پیکر مطهر شهید سودی اخیرا در استان تشیع و خاکسپاری شد. کاظمی خاطرنشان کرد: برخی آثار شهدای استان در تفحص های انجام شده، کشف شده و به استان بازگشت داده شده است. وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات مربوط به شهدای جاویدالاثر از طریق خانواده های آنها جمع آوری می شود، افزود: بر اساس اطلاعات علمی نیز این اطلاعات قابل جمع بندی است. این مسئول هدف از احداث یادمان شهدای جاویدالاثر استان را گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا عنوان کرد و گفت: همه شهدای استان قابل تجلیل و قدردانی هستند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز هم می توان به بازگشت آثار شهدای جاوید الاثر چشم امید داشت، افزود: در تفحص هایی که انجام می شود ممکن است نشانه ای از شهدای استان کشف شود. کاظمی با بیان اینکه ممکن است شهدای جاوید الاثر استان در بین شهدای گمنام باشند، افزود: گاهی از این طریق نیز می توان نشانه های خوبی از شهدا به دست آورد. وی خاطرنشان کرد:استان زنجان سه هزار شهید و ۷ هزار جانباز دارد که از این تعداد 157 شهید جاوید الاثر نیز شناسایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • غیرتی که در خون غلتید
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد