Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 مادیا غفور، دونده ۴۰۰ متر که در رقابت‌های المپیک ۴ در ۴۰۰ متر ریو شرکت کرد پس از اعتراف به حمل مواد مخدر به هشت سال و نیم زندان محکوم شد.

به گزارش آس، دونده هلندی زمانی که با ماشین خود در نزدیکی التن، مرز آلمان در حال رانندگی بود توسط پلیس متوقف شد و در آن جا بود که بسته‌های مواد پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس او را به زندان آلمان انتقال داد.

غفور را ژوئن گذشته با ۵۰ کیلو قرص اکستازی، ۲ کیلو شیشه و ۱۱ هزار و ۹۵۰ یورو پول نقد پیدا کردند. ارزش این مواد ۲.۳ میلیون یورو بود.

دونده هلندی پس از این که متوجه حکم خود شد اعلام کرد فرجام‌خواهی می‌کند. او از فاش کردن نام فروشنده مواد امتناع کرد، چون از خانواده و نزدیکان او می‌ترسید. غفور ۲۷ ساله پیش از دستگیر شدن رکورد ۱۰۰ متر را در ۱۱.۴۲ ثانیه، ۲۰۰ متر را در ۲۳.۱۶ ثانیه و ۴۰۰ متر را در ۵۱.۱۲ ثانیه به ثبت رسانده بود.

فدراسیون دوومیدانی هلند از این اتفاق شگفت زده شد و اعلام کرد: ما پروسه دادگاهی شدن غفور را پیگیری می‌کنیم و به سرعت جواب آزمایش دوپینگ او را منتشر خواهیم کرد. همچنین کاملا فعالیت‌هایش را محکوم می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟