Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@19:31:16 GMT

پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۳۴۹

پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال ۲۰۱۹

ساعت24- نخستین فیلم کره‌ای برنده نخل طلایی جشنواره کن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در دنیا فروخت و رکورد کارنامه کارگردانش را شکست.

 «انگل» به کارگردانی بونگ جون-هو موفق‌ترین فیلم سینمای مستقل جهان در سال ۲۰۱۹ است و انتظار می‌رود دست‌کم در دو بخش بهترین فیلم و بهترین فیلم بین‌المللی نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار فروش سایت معتبر کام‌اسکور، «انگل» ۲.۶ میلیون دلار در یک هفته فقط در آمریکا فروخت تا مجموع درآمد آن در این کشور پس از چهار هفته به ۷.۵ میلیون دلار برسد. این فیلم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال ۲۰۱۹ تا امروز بیش از ۱۰۹ میلیون دلار در دنیا فروخته و انتظار می‌رود فروش خوب آن همچنان ادامه داشته باشد. ضمن اینکه اگر «انگل» نامزد یا برنده اسکار شود، در اکران دوباره می‌تواند به رسیدن به مرز ۱۵۰ میلیون دلار هم امیدوار باشد.

همشهری‌آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟