Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا طلب ویلموتس پرداخته است.

طرفداری- در حالی که پیش از این و در ماه های گذشته، مهدی تاج از عدم پرداخت ویلموتس خبر داده بود، امروز اخبار جدیدی و ضدنقیضی در این خصوص منتشر شد.

به گزارش طرفداری، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته، برای دریافت حق و حقوقش مشکلات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که این سرمربی بلژیکی در حال حاضر 2 قسط عقب افتاده از فدراسیون فوتبال ایران طلب دارد. با همه این دانسته ها، امروز رسانه بلژیکی La Dernière Heure نیز در خبری عنوان کرد که به دلیل عدم پرداخت دستمزد، مارک ویلموتس، او می خواهد قراردادش با تیم ملی ایران را فسخ کند. سپس این مورد با اخبار زیادی همراه شده است.

برخی از رسانه ها و منابع آگاه از این خبر دادند که فدراسیون فوتبال ایران دو قسط عقب افتاده ویلموتس را پرداخت کرده است. طبق اعلام فارس، ظاهرا این پرداختی ها از طریق حساب بانکی ای که مشکلی برای واریز به حساب ویلموتس بابت مباحث تحریم ندارد به مرد بلژیکی پرداخت شده است. حتی این رسانه معتقد است که تاج در پی پرداخت سومین قسط ویلموتس نیز هست.

اما مورد دیگری نیز مطرح شده است. خبرگزاری تسنیم در خبری عنوان کرده که پول ویلموتس تمام و کامل آماده است اما مشکل جایی است که فدراسیون راهی برای پرداخت آن ندارد. به گفته آنها این پول به حسابی برای انتقال به حساب ویلموتس ارسال شده است. با این حال فدراسیون به دنبال مسیری برای انتقال این پول است تا مبادا این حساب بسته شده و دستمزد سرمربی تیم ملی پیش از انتقال به حساب او بلوکه شود. برای انتقال دستمزد ویلموتس به حسابش در بلژیک، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با وکلای بلژیکی در ارتباط هستند تا مطمئن‌ترین راه برای انجام این کار انتخاب شود. با این حال فدراسیون هنوز نتوانسته راه مطمئنی برای انتقال پول به حساب ویلموتس پیدا کند و باید دید این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا استمرار این اتفاق واکنشی را از سوی سرمربی تیم ملی به دنبال خواهد داشت یا نه.

اکنون مشخص نیست، در آخر طلب ویلموتس تا زمان نشر و نگارش این خبر، پرداخت شده یا خیر. در این خصوص یک اظهار رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال یا شخص مهدی تاج می تواند تمام ابهامات را از این موضوع بزداید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   استاندار خوزستان گفت: در این نشست  در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح شد و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب  افزود: دستورکار دیگر در خصوص مفاصا حساب قرارداد‌های پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قرارداد‌های دیگر مدنظر قرار گیرد.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد  در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحد‌ها به این صورت است که ده درصد را کارفرما میدهد و مابقی آن را دولت پرداخت میکند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم