Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور از آغاز گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران خبر داد و گفت: از فردا به سانتریفیوژهای مستقر در فردو گاز تزریق می‌کنیم.


به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری آزادی گفت: از فردا گام چهارم و جدید برمی‌داریم البته پیشاپیش کشورهای دوستمان در دنیا اعلام می‌کنیم فعالیت جدید ما هم با نظارت ‌آژانس خواهد بود و آژانس همچنان نظارت می‌کند حتی بر فعالیتی که از که فردا آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی افزود: گام چهارم ما هم مثل سه گام دیگر قابل بازگشت است. هر زمانی ‌آنها به تعهدات کامل خودشان برگشتند ما هم به تعهدات کامل خود بر میگردیم .معیار را اول ژانویه ۱۲۰۱۹ گذاشتیم و گفتیم آنها برگردند به اول ژانویه۲۰۱۷ ما هم به اول ژانویه ۲۰۱۷ برمی گردیم.


وی اظهارداشت: گامی که از فردا آغاز می‌کنیم در فردو خواهد بود. ما طبق برجام یکهزار و ۴۴ سانتریفیوژ در فردو داریم. در برجام قرار ما این بود اینها در فردو بچرخند اما گاز به‌آنها تزریق نشود گامی که از فردا برمی‌داریم. امروز به سازمان انرژی اتمی دستور خواهم داد از فردا گازدهی را در فردو آغاز کند.روحانی خاطرنشان کرد: ممکن است ‌آنها سروصدا کنند که چرا می‌خواهید در فردو این کار بکنید. حساسیت آنها را نسبت به فردو و سانتریفیوژها را می‌دانیم در عین حال هر وقت آنها به تعهداتشان عمل کردند دوباره گاز را قطع می‌کنیم و گاز به سانتریفیوژها تزریق نخواهد شد و این گام هم قابل بازگشت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم یکجانبه به تعهدات خود عمل کنیم در حالی که آن‌ها به تعهدات خود عمل نمی کنند؛ تصریح کرد: در عین حال به تمام مذاکراتی که با برخی از کشورها و پشت پرده برای حل و فصل انجام می دهیم، هم متعهد هستیم و ادامه خواهیم داد و پیش خواهیم برد.وی افزود: البته تلاش آن ها این بود که قبل از امروز به یک نتیجه ای برسیم که نشد و در هفته های اخیر هم مسائلی بود که به توافق نرسیدیم؛

بنابراین ما به ناچار گام چهارم را از فردا برخواهیم داشت اما در دو ماه آینده باز فرصت مذاکره داریم و دوباره مذاکره خواهیم کرد. اگر راه حل درستی را یافتیم که تحریم ها برداشته شود، به راحتی بتوانیم نفت خود را بفروشیم، از پول های موجود در بانک استفاده کنیم و سایر تحریم ها در بیمه و فلزات لغو شود؛ ماهم کاملا به شرایط گذشته برمی گردیم.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه به اعتقاد من راه انتخاب شده؛ راه درستی است؛ گفت: دنیا باید بداند که ملت بزرگ ایران هم مقاوم است، هم ایستادگی می‌کند و هم مذاکره می‌کند و هم در تبادل طرح و بحث با دیگران است. ما هم در وزارت خارجه به نوعی شتاب دهنده داریم که این مذاکرات به نتیجه دهد؛ شما طرح نو دارید و نوآفرین هستید ما هم طرح‌نو داریم و مرتب این طرح های نو را باید اجرا و عمل کنیم. نتیجه نهایی انشاالله به نفع ملت خواهد بود و ما در کنار هم خواهیم بود. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی مطهری چند همسری روحانی برجام مذاکرات هسته ای سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی مطهری چند همسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟