Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:26:45 GMT

اعلام وصول سوال از زنگنه، نمکی و اردکانیان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۵۰۹

اعلام وصول سوال از زنگنه، نمکی و اردکانیان

عضو هیئت رئیسه مجلس سوال ۳ نماینده از وزرای نفت، بهداشت و نیرو را اعلام وصول کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 14 آبان) سوال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر، اسکو از مسعود نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درباره علت تخلفات مالی و ضعف مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات اشخاص از صداوسیما اعلام وصول شداعلام وصول سؤال دو نماینده مجلس از رحمانی‌فضلی و آذری‌جهرمی

وی سوال ملی محمدرضا نجفی و محمدجواد فتحی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از بیژن زنگنه وزیر نفت درباره عدم اقدام عملی برای جلوگیری از سوزانده شدن گازهای همراه نفت و عدم پیشرفت مناسب در بخش‌های مربوط به بهینه‌سازی مصرف سوخت و همچنین  سوال ملی روح‌اله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا از وزیر راه و شهرسازی درباره بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات و امکانات و بی‌توجهی به وضعیت ناهنجار راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی را اعلام وصول کرد.

 عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد:مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود نیز از سوال خود از وزیر دادگستری در خصوص اقدامات صورت گرفته درباره جزء (1) بند (پ) ماده (113) قانون برنامه ششم توسعه اعلام انصراف کرد.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد خبر 846654 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!