Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی عباسعلی سنگسری، عارف حامدی، محمد رضا حیدریه، محمدعلی صالحی‌پور، ذبیح‌اله راه‌چمن و علیرضا حیدریان هاکی‌بازان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی امید از استان سمنان هستند.

اولین مرحله اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی هاکی روی چمن امید‌های ایران در زمین چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج با حضور ۴۹ ورزشکار آغاز شده و تا هشت روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا سعیدیه سرمربی تیم هاکی استان سمنان در رقابت‌های هاکی روی چمن قهرمانی امید‌های کشور، نیز به عنوان مربی در اردوی تیم ملی حضور دارد.

او با بیان اینکه امید‌های ایران پس از اردوی یاسوج به اردوی برون مرزی در پاکستان می‌روند، تصریح کرد: هاکی‌بازان در این کشور تمرین‌های آماده‌سازی خود را دنبال کرده و مرحله آخر اردوی در تهران برگزار می‎شود و در نهایت برای شرکت در رقابت‌های آسیایی راهی عمان می‌شوند.

انتهای پیام / م

رقابت‌های امید‌های قهرمانی آسیا آذر ماه در کشور عمان برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود