Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین که با حضور مهدی عبوری معاون توسعه و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، علی فرخزاد معاون عمرانی و جمعی از مدیران استانی در محل اداره راه قزوین برگزار شد، اظهار کرد:  اداره راه از دستگاههای مهم و زیربنایی است که حوزه فعالیت آن زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان رضایتمندی مردم از این دستگاه مهم است در شرایطی که محدودیت اعتباری داریم مدیریت در این دستگاه سخت شده است.

فرخزاد بیان کرد: البته همه مشکلات فقط با اعتبار حل نمی شود و نوع مدیریت و استفاده از بخش خصوصی الزامی است.

وی تصریح کرد: از مدیر کل جدید توقع زیادی داریم چالش های ما زیاد است باید یک روز را برای پاسخگویی بگذارند تا رضایت مردم جلب شود و از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی باید درست استفاده شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: در برخی شهرهای استان ساخت و ساز غیر مجاز زیاد داریم که باید برای آن تدبیر و سیاست گذاری درست انجام دهیم زیرا گاهی ساخت و سازها هکتاری است که نگران آن هستیم.

وی بیان کرد: در تعاونی های مسکن که تملک هایی شده چالش داریم که باید توافق کرده و با اختیاراتی که در استان هست برای حل مشکلات اقدام کنیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سه ساله مسعود حق لطفی مدیر سابق،  ابراهیم مبارک قدم به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

مبارک قدم مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی استانهای آذربایجان غربی و گلستان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 4764304

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی قزوین مراسم تودیع و معارفه استانداری قزوین یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی