Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستوفر ون دیلن در نشست خبری کنسرت گروه شیلر گفت: خوشحالم که دوباره می‌توانم در ایران کنسرت برگزار کنم. ۲ سال پیش بود که برای اولین بار به ایران آمدم؛ این شوق و هیجان زیادم بود که توانستم موزیک خاص خود را در خارج از مرز‌های آلمان رواج بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سال‌های زیادی است که به ساخت موزیک مشغولم و در فضاهای مختلف موزیک ساخته ام.

وی افزود: موزیکی که من می‌سازم در آلمان بسیار رواج دارد و همه با آن آشنایی دارند؛ برایم بسیار خوشحال کننده است که در ایران هم این نوع موزیک طرفداران زیادی دارد. من از مخاطبانم تشکر می‌کنم که به من وفادار بودند و در جواب محبت‌های آن‌ها باز هم به ایران می‌آیم. کنسرت امسال من در ایران آهنگ‌های جدید دارد و متنوع خواهد بود.

او درباره اینکه در برخی آثارش از سازهای ایرانی استفاده کرده، اظهار کرد: وقتی می خواهیم آلبوم تهیه کنیم، می‌تونیم از ساز‌های ایرانی هم استفاده کنیم و این خوب است، ولی برای اجرای لایو نمی شود. کار با هنرمندان ایرانی بسیار لذت بخش است. موزیک سنتی ایرانی را در جا‌های دیگر دنیا هم می شناسند.

ون دیلن درباره علت اینکه مخاطب ایرانی از موسیقی او استقبال کرده، بیان کرد: موزیک من احساسی است و با ذائقه مخاطب ایرانی مطابقت دارد؛ ولی حقیقتاً دلیل این همه استقبال را نمی‌دانم؛ اما برایم بسیار خوشحال کننده است.

در بخشی از این نشست خبری کبیری تهیه کننده کنسرت گروه شیلر در ایران، درباره انحصاری بودن اجرای کنسرت گروه های خارجی گفت: هیچ انحصاری وجود ندارد؛ هم تهیه کننده‌ها صفحات بین المللی دارند و هم هنرمندان. بله؛ هر هنرمندی نمی‌تواند به ایران بیاید. این دیگر به علاقه تهیه کننده بر می گردد که دوست داشته با چه کسی کار کند.

ون دیلن در پایان این نشست خبری، گفت: خیلی خوب بود که می توانستم با همه مخاطبان ایرانی خود از نزدیک دیدار و احوالپرسی کنم؛ اما متاسفانه نمی شود. با این حال ارادت و عشق خود را با موزیکم نشان می دهم. کنسرت امسال من در ایران طولانی‌تر از دو سال پیش است؛ سعی کردم در آثارم به مخاطب انرژی بیشتری بدهم. این بار یک برنامه خاص برای ایرانیان دارم؛ نوازندگان گروه بیشتر هستند و آمادگی بیشتری برای این کنسرت دارند. همه اینها به خاطر مخاطبانمان است؛ دلمان می خواهد پاسخ خوبی به وفاداری شان بدهیم.

گفتنی است کنسرت این گروه هنری، در تاریخ ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در تالار وزارت کشور برپا می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد