Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@05:28:15 GMT

تکذیب خبر درگذشت شهلا ریاحی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۹۰۱

تکذیب خبر درگذشت شهلا ریاحی

ساعتی پیش خبر درگذشت شهلا ریاحی بازیگر و سینماگر پیشکسوت سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شد. پسر این بازیگر در گفتگو با خبرآنلاین ضمن بیان این نکته که در خارج از کشور به سر می‌برد، گفت: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که از صبح چند خبرنگار با من تماس گرفته‌اند. اگر خبری بود و اتفاقی افتاده بود حتما من باید زودتر با خبر می‌شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا چنین خبری را منتشر می‌کنند؟»

فرزند این سینماگر می‌گوید: «من خودم الان خارج از ایران تحت درمان هستم، چون خودم دچار بیماری شدم. واقعا نمی‌دانم این خبر از کجا در آمده است؟ اگر خدایی ناکرده اتفاقی افتاده باشد باید به خودم قبل از همه خبر بدهند، اما چنین خبری را کسی به من نگفته است. اگر هم این‌طور نیست که چرا دوستان خبرنگار برای دیده شدن، چنین شایعاتی را دامن می‌زنند و باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شوند؟ مگر زدن خبر تلخ درباره یک نفر چقدر اهمیت دارد که این‌طور با عجله و بدون منبع باعث نگرانی مردم می‌شوند؟»

وی در ادامه در صوتی که برای ما فرستاد خبر تکمیلی را اینطور بیان کرد: «من همین الان با مرکزی که مادر آنجا هستم تماس گرفتم گفتند مادر در سلامت کامل به سر می‌برند. اگر ممکن است از قول من بنویسید که برای چی این خبرنگار‌ها این کار‌ها را می‌کنند؟ می‌خواهند معروف شوند؟ خواهش می‌کنم این کار‌ها را نکنند. من الان برای سکته مغزی خودم در بیمارستان هستم. چون ایران ۸۰ میلیون برای درمان من می‌گرفتند، آمدم اینجا در کشور غریب مجانی مرا درمان کنند. آن وقت اینجا که می‌رسم خبر می‌دهند مادرت مرد. اینکار‌ها چه معنی دارد؟»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگذشت بازیگر شهلا ریاحی تکذیبیه درمان سکته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال