Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار رسیدگی به تخلفات خصوصی‌سازی‌‌‌ و حقوق ضایع شده کارگران استان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رهیاب ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه ضمن دعوت از وی برای سفر به خوزستان، خواستار بررسی حقوق ضایع شده کارگران استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان بسیجی همچنین خواستار بررسی خصوصی‌سازی های انجام شده در استان و مقابله با مفسدان اقتصادی شدند.     بنا بر این گزارش، خصوصی سازی نادرست و شبهه دار برخی شرکت های بزرگ مانند نیشکر هفت تپه در خوزستان، موجب تعطیلی چندماهه این شرکت و اعتراضات و حواشی جدی در استان شد.   اخیراً نیز رهبر انقلاب برخی از واگذاری‌‌ها را نمونه‌هایی از کارهای نسنجیده یا فسادآلود دانستند و گفتند: در حالی‌که از یک طرف عده‌ای از جوانان در تلاش پرانگیزه برای رونق تولید در کشورند، در طرف دیگر برخی خرابکاری‌های ناشی از فساد تولید را نابود می‌کند که نباید اجازه داد این موارد و مشکلاتی همچون قضایای کارخانه‌ها در اراک و خوزستان شکل بگیرد.     انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که با وجود گذشت بیشتر از سه سال از درگذشت مارادونا، او هنوز به آرامش نرسیده است و شاید اتفاقات عجیب دیگری برای این اسطوره فوتبال آرژانتین در پیش باشد که باعث نگرانی هوادارانش شده است.

مارادونا در نوامبر سال 2020 در سن 60 سالگی و بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت و تصمیم بر این شد که در آرامگاه خصوصی بلا ویستا به خاک سپرده شود، آرامگاهی که در حومه پایتخت آرژانتین قرار داشت و دسترسی به آن برای عموم آزاد نبود.

اما حالا این احتمال وجود دارد که او بار دیگر نبش قبر شود. حداقل این درخواستی است که خانواده او دارند. آنها می‌خواهند که بقایای پیکر این بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین به مقبره‌ای در بوینس آیرس منتقل شود و برای این کار به صورت رسمی هم اقدام کرده‌اند.

رسانه‌های آرژانتینی مدعی شده‌اند که نامه‌ای به دادگاه این کشور ارسال شده که در آن تاکید شده که مقبره یادبود دل دیز مکانی بسیار امن‌تر از محل فعلی دفن مارادوناست و این که همه مردم باید فرصت ادای احترام به بزرگ‌ترین نماد فوتبال آرژانتین را داشته باشند.

دالما، جیانینا و جانا، دختران مارادونا، به همراه ورونیکا اوجدا، همسر سابق او و مادر دیه‌گو جونیور که پسر او است، به صورت رسمی این درخواست را به ثبت رسانده‌اند.

حالا دادگاهی در منطقه بوینس آیرس مسئولیت بررسی و رسیدگی به درخواست این خانواده را برعهده دارد و باید شرایط را برای نبش قبر بدون اشکال و انجام این انتقال تحت تدابیر درست امنیتی و به صورت خصوصی و محرمانه بررسی کند.

مارادونا در تاریخ 25 نوامبر 2020 در اقامتگاه خصوصی در شمال بوینس آیرس از دنیا رفت. او چند هفته پیش از آن تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود. بر اساس تحقیقات انجام شده، این احتمال وجود دارد که اشتباهات بزرگی در رسیدگی به وضعیت او در خانه رخ داده باشد.

قرار است دادگاهی در تاریخ چهارم جولای برای رسیدگی به اشتباهات دکتر لئوپولدو لوکه، آگوستینا کوساچوف و همچنین روانشناس و سه پرستار او برگزار شود. دادستانی کل این افراد را به قتل متهم کرده است. تمامی آنها این اتهامات را رد کرده‌اند. اگر این اتهامات ثابت شود، این افراد ممکن است با محکومیتی سنگین تا 25 سال زندان روبرو شوند.

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک