Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:30:23 GMT

همدان رنگ تئاتر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۲۴۲۵

همدان رنگ تئاتر گرفت

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلویزیون‌های شهری، بیلبوردها و پل‌های تبلیغاتی در اختیار ستاد برگزاری جشنواره تئاتر قرار گرفتند و در شهرستان‌ها نیز  تبلیغات محیطی جشنواره انجام می شود.

احمدرضا احسانی گفت: در تلاشیم مردم به خوبی در جریان برنامه‌های جشنواره قرار بگیرند و تمهیدات لازم برای حضور کودکان و نوجوانان در سالن‌های نمایش اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره یک رویداد بین‌المللی است و گروه‌های داخلی و خارجی از کشورهای اروپایی در همدان حضور دارند، تبلیغات جشنواره اهمیت بسزایی دارد.

احسانی گفت: هفت سالن در شهر همدان برای اجرای نمایش‌های بخش مسابقه پیش بینی شده و دو تریلی سیار تئاتر ۱۵ آبان‌ماه وارد همدان می‌شوند. 

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی همدان افزود: این دو تریلی در شهرستانها نوبت صبح به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه همدان در تلفن گویای ۱۱۸ تبلیغات جشنواره را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم برای تبلیغات در ۱۱۸ شهرستان‌ها نیز صورت گرفته است. 

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به مشارکت بخش خصوصی در تبلیغات این رویداد بزرگ اشاره کرد و افزود: شرکت صنایع غذایی سحر بخشی از امور تبلیغات جشنواره را به عهده دارد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار "تئاتر، کودک و طبیعت" به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان برگزار می‌شود. 

۵۲ نمایش داخلی و خارجی در این جشنواره به روی صحنه می‌رود.

برچسب‌ها همدان جشنواره بیست و ششم تئاتر، کودک و نوجوان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب