Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷ ماه از سیل ویرانگر ایلام، دادن وعده‌ها می‌گذرد و مسئولان استان ایلام تاکنون موفق به ساخت سرویس بهداشتی برای مدرسه «شوره ماژین» نشده‌اند. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، «شوره ماژین» یکی از روستاهای دهستان ماژین از توابع شهرستان دره‌شهر ایلام است که براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385 جمعیت آن 222 نفر (44 خانوار) بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شوره ماژین» از جمله مناطق سیل‌زده در حادثه سیل فروردین 98 در استان ایلام است که بیشترین خسارت را تحمل کرد.

این روستا که مقصد بازدید رئیس جمهور از مناطق سیل‌زده ایلام در تاریخ 31 فروردین 98 نیز بوده است تاکنون نتوانسته به حداقل امکانات مورد نیاز نسبت به حادثه قبل از سیل دست‌یابد.

نمونه‌ای از این حداقل امکانات مدرسه «شوره ماژین» است که با کمترین امکانات بدون سرویس بهداشتی و دیوار‌کشی و حداقل امکانات تنها مکان تحصیل برای دانش‌آموزان این روستا است.

سیل در قم 63 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زدخسارات سیل در قم 207 میلیارد تومان برآورد شدتازه‌ترین اخبار سیلاب مازندران| بازگشایی محورهای مواصلاتی شرق / تخریب ده‌ها واحد مسکونی در گلوگاه

مدرسه «شوره ماژین» نیازمند حداقل امکانات

سرابی از دانش‌آموزان این روستا که در مدرسه «شوره ماژین» درس می‌خواند از نبود امکانات گله‌مند است و می‌گوید: در این مدرسه سرویس بهداشتی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: وقتی مدرسه‌ای سرویس بهداشتی ندارد دیگر از سایر نداشته‌ها سخن گفتند چه معنایی دارد و بیان آن بی‌نتیجه است.

ولی یکی از دانش‌آموزان نیز با ابراز گفه‌مندی از عدم توجه به این روستای سیل‌زده خواسته‌اش آن است برای دانش‌آموزان و مدرسه روستای «شوره ماژین» فقط یک دستشویی بسازند.

وی در ادامه گفت: وقتی رئیس جمهور به این روستا تشریف آورد مسئولان استان ایلام در حضور رئیس جمهور وعده‌ها دادند که «می‌سازیم» و «آباد می‌کنیم» اما «ساختن» و «آباد کردن» با پرواز رئیس جمهور از این روستا پرواز کرد.

ساخت سرویس بهداشتی و دیوارکشی مدرسه «شوره ماژین» در اولویت

حجت‌‌الله نادری در پاسخ به پیگیری تامین حداقل امکانات برای مدرسه «شوره ماژین» توسط خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ساخت سرویس بهداشتی و دیوارکشی مدرسه «شوره ماژین» در اولویت نخست اداره آموزش و پرورش شهرستان دره‌شهر قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دره‌شهر گفت: در صورت نداشتن معارض ساخت دیوار و سرویس بهداشتی انجام می‌شود.

7 ماه از سیل ویرانگر ایلام، دادن شعارها وعده‌ها و «ساختن‌ها» و «آباد کردن‌ها» می‌گذرد و مسئولان استان ایلام تاکنون موفق به ساخت سرویس بهداشتی برای مدرسه «شوره ماژین» نشده‌اند.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه