Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:18:37 GMT

پیشنهاد PSG به امباپه: دستمزد مساوی با نیمار

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۲۸۳۰

پیشنهاد PSG به امباپه: دستمزد مساوی با نیمار

لوپاریزین گزارش داد که باشگاه PSG قصد دارد با پیشنهاد تمدید قرارداد به کیلین امباپه دستمزد او را افزایش داده و به اندازه دستمزد نیمار برساند.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لوپاریزین مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در مقابله با تلاش های رئال مادرید برای جذب کیلین امباپه در تابستان آینده به او پیشنهاد داده که در تمدید قراردادش با این باشگاه پاریسی، افزایش دستمزد را لحاظ کرده و دستمزد او را به اندازه دستمزد در حال حاضر نیمار برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لوپاریزین می‌گوید PSG برای حفظ کیلین امباپه آن قدر مصمم است که در پشت صحنه تا کنون مانورهای زیادی برای ممانعت از انتقال او به باشگاه‌های دیگر انجام داده است. در این گزارش مدت زمان تمدید قرارداد امباپه مشخص نیست ولی بر اساس ادعای لوپاریزین، PSG به امباپه پیشنهاد داده که دستمزد او را تا حد دستمزد نیمار ستاره برزیلی این تیم افزایش دهد. گفته می‌شود امباپه در حال حاضر دستمزدی در حد 20 میلیون یورو در فصل می‌گیرد.

 

 

بر اساس گزارش لوپاریزین قرارداد پیشنهادی باشگاه PSG به امباپه حاضر و آماده شده و تنها امضای امباپه بر آن باقی مانده است. بر اساس این گزارش نتایجی که پاری سن ژرمن امسال در لیگ قهرمانان اروپا به دست خواهد آورد در تصمیم امباپه برای ماندگار شدن در این تیم یا ترک پاریس نقش مهمی خواهد داشت.

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!