Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@06:05:44 GMT

دستگیری سه شکارچی در سفید کوه خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۳۰۵۶

دستگیری سه شکارچی در سفید کوه خرم آباد

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از دستگیری سه نفر شکارچی و کشف و ضبط دو قبضه اسلحه غیر مجاز و 300 عدد فشنگ از آنها در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ چنگیز نیازی در جمع خبرنگاران گفت: در پی گشت و کنترل نیرو های یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در حوزه استحفاظی، سه نفر شکارچی غیر مجاز را قبل از ارتکاب به جرم دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونیازی افزود: از این متخلفین دو قبضه اسلحه غیر مجاز ژ3، 300 عدد فشنگ و دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط گردید.

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد گفت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه تخلف، جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع گردید؛ که این متخلفین با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

 

بیشتر بخوانید: محکومیت یک شکارچی غیرمجاز در لرستان به پنج سال حبس حکم قاطع قضایی برای شکارچیان بزکوهی در لرستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم حفاظت محیط زیست دوربین زیست محیطی کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟