Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اروپایی‌ها نمی‌خواهند حتی کوچکترین قدمی بر خلاف منافع و خواسته آمریکایی‌ها بر دارند؛ بنابراین داشتن امید به غرب و تعهدات اروپا مسئله‌ای غلط است که این تفکر باید اصلاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آخرین روز گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفت: آنچه که از رفتار اروپایی ها و کشورهای باقی مانده در برجام عیان است این است که طرف مقابل به هیچ کدام از تعهدات برجامی خود عمل نکرده و نمی خواهد عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از خروج آمریکا از برجام، اروپایی ها مسیر خود را پیش گرفتند و به تعهدات خود پایبند نبوده اند، تصریح کرد: این مسئله از قبل نیز مشخص بود که اعضای باقی مانده در برجام هیچ گونه اراده ای به جز تسلیم شدن در مقابل فشارهای آمریکا ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه برجام باید تکلیف خود را به طور دقیق مشخص کند، ابراز کرد: اقدامات یکجانبه ای که ایران در جهت برجام و اعتماد سازی انجام داده است باید سریعا جبران شود و البته با کاهش تعهدات برجامی در سه گام گذشته بخشی از این اقدامات جبران شده که معتقدم اقدامات در این زمینه باید جدی تر، فنی تر و قوی تر انجام شود.

سعیدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل مصالح مردم و منافع ملی هیچگونه شوخی با اروپا و کشورهای باقی مانده در برجام ندارد و در این راستا کوتاه نخواهد آمد و اروپایی ها باید متوجه این مسئله باشند.

وی با بیان اینکه برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی بسیار ضروری است که باید سریعاً انجام شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید از اروپایی ها قطع امید کند و اینکه هر گونه امید به اینکه آنان گامی در جهت حل مشکلات برخواهند داشت، تفکری عبس است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجربه چهل سال انقلاب اسلامی ایران و اقدامات اتحادیه اروپا نشان می دهد که هر انشایی که آمریکایی ها به اروپایی ها دیکته می کنند همان را عملی خواهند کرد.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: اروپایی ها نمی خواهند حتی کوچکترین قدمی بر خلاف منافع و خواسته آمریکایی‌ها بر دارند؛ بنابراین داشتن امید به غرب و تعهدات اروپا مسئله‌ای غلط است که این تفکر باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است