Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق لیورپول، معتقد است بازیکنان و مربیان فوتبال به دلیل محبوب شدن در نزد افکار عمومی، در بیان احساسات خود اغراق آمیز عمل می کنند.

طرفداری - جدال اورتون-تاتنهام از هفته یازدهم لیگ برتر، اتفاقی وحشتناک را در پی داشت و آن هم مصدومیت شدید آندره گومز روی تکل سون هیونگ مین بود. استن کالیمور مهاجم سابق لیورپول اما، واکنش سون هیونگ مین به مصدومیت آندره گومز را بیش از حد دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، ستاره اهل کره جنوبی اسپرز، پس از دیدن نتیجه تکلش بر روی پای آندره گومز، که شکستگی مچ پای راست هافبک پرتغالی تافی ها را در پی داشت، به شدت اشک ریخت و VAR نیز پس از بازبینی صحنه، حکم به اخراج ستاره آسیایی تاتنهام داد. استن کالیمور اما، با وجود این که پریشان حالی سون هیونگ مین پس از این اتفاق را قابل درک و عادی دانست، معتقد است ستاره آسیایی تاتنهام با اغراق در احساسات خود قصد در نرم کردن افکار عمومی داشت. کالیمور در Miror، نوشت: 

نمی گویم که سون هیونگ مین نباید ناراحت و پریشان می شد، چرا که این ها احساسات عادی نسل بشر هستند. به نظرم واکنشی که سون (هیونگ مین) از خود نشان داد، اغراق آمیز بود. او فکر می کرد که پس از این صحنه، دنیای فوتبال، داور، منتقدان، تماشاگران تلویزیونی و حاضر در ورزشگاه و هم تیمی های گومز، هجمه های سنگینی به او وارد خواهند کرد و این در حالی است که همه دیدیم سون نمی خواست از روی قصد باعث مصدومیت سنگین آندره گومز شود. مدتی است که نگران این موضوع هستم و فکر می کنم که بازیکنان و مربیان فوتبال به دلیل واکنش هایی که ممکن است دریافت کنند، در بیان احساسات خود، اغراق آمیز عمل می کنند. امروزه به نظر می رسد که فوتبالیست ها باید برای به دست آوردن جایگاه در افکار عمومی، اغراق آمیز عمل کنند و این موضوع باید بلاخره در جایی متوقف شود. 

به نظر می رسد که آندره گومز به واسطه این مصدومیت حدود شش ماه از میادین دور باشد. کالیمور در ادامه عنوان کرد که در سال 2000 و وقتی در لسترسیتی حضور داشت، از مصدومیتی مشابه با مصدومیت فعلی گومز، رنج برده است. او اظهار داشت: 

شکستگی او خیلی بد به نظر نمی رسد. بخش بد مصدومیت او این است که لیگامنت های قوزک پای او به واسطه این مصدومیت، کشیده و یا پاره شده اند. برای جلوگیری از چسبندگی آن ها و همچین رشد مناسبشان، به ماساژ زیادی احتیاج است. من با کمک پلاتین دوران مصدومیتم را سپری کردم و این کار را در شش هفته و دو روز انجام دادم که بسیار هم به آن افتخار می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر

جالب است بدانید فصل سوم «فقط قتل‌های داخل ساختمان» در میان تمامی سریال‌های اوریجینال شبکه هولو که در سال ۲۰۲۳ پخش شدند، بیشترین بیننده را داشت. این فصل که بازیگران جدیدی نظیر پل راد؛ بازیگر نقش انت من (مرد مورچه‌ای) در دنیای سینمایی مارول و مریل استریپ را به جمع بازیگرانش اضافه کرده بود، توانست به موفقیت‌های دو فصل پیشین ادامه بدهد و رضایت مخاطبان و تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد.

منبع: پارسینما

tags # هالیوود ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران