Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کرم زاده ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ بادی بانوان راهی فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا شد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی بانوان در حالی پیگیری شد که فاطمه کرم‌زاده در رقابت با حریفان قدرتمند آسیایی خود با 628.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه هفتم آسیا راهی فینال شد.

در این رشته نجمه خدمتی و حسنا توتون چی با امتیاز 627.3 و 622.2 به ترتیب در جایگاه‌های دهم و بیست و سوم آسیا به کار خود پایان دادند.

فینال این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر با حضور نمایندگان کشورهای، کره جنوبی سه ورزشکار، چین تایپه، هند، چین، ایران  و سنگاپور برگزار می‌شود.

در بخش تیمی این رشته نیز تیم ایران متشکل از فاطمه کرم‌زاده، نجمه خدمتی و حسنا توتون چی با 1877.6 امتیاز پس از کره جنوبی و هند به مقام سوم دست یافتند و دومین مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

گفتنی است پیش از این دو سهمیه رشته تفنگ بادی بانوان توسط نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان کسب شده است.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و  کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

تیراندازی قهرمانی آسیا| مهیار صداقت در تفنگ بادی فینالیست شدتیراندازی قهرمانی آسیا| تیم ایران مدال برنز را برگردن آویخت

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است. در آغاز این تمرینات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به گفتگو پرداخته و برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093250

دیگر خبرها

  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین