Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  قاسم ولیزاده روز سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در هنرستان دخترانه ایران خرم آباد اظهار داشت: دفتر اموراجتماعی استانداری لرستان در یک اقدام فرهنگی نسبت به خرید ۲.۵ میلیارد تومان تجهیزات جهت بهره مندی مدارس مناطق محروم شهر خرم آباد اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا هنرستان دخترانه ایران در منطقه پشت بازار خرم آباد نیز از جمله مدارسی است که در قالب این طرح باید توسط آموزش و پرورش تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:منطقه پشت بازار خرم آباد خاستگاه بسیاری از بزرگان فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و اجتماعی استان است که مراسم روز فرهنگ عمومی با هدف تحقق شعار عدالت در اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در این محل برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از کتاب به عنوان یکی از مهمترین داشته های فرهنگی در جامعه نام برد و آن را باعث توسعه و ارتقای فرهنگ دانست.

احمد حسین فتایی، اصلاح سبک زندگی فردی و اجتماعی بر اساس شاخصه های اسلامی و ایرانی را  مهمترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: به دنبال ارتقا شاخصه های فرهنگ عمومی در سطح استان هستیم.

در پایان این مراسم ۳۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان و کتابخانه هنرستان و دبیرستان دخترانه ایران اهدا شد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی استانداری لرستان کتاب لرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی استانداری لرستان کتاب لرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی استانداری لرستان کتاب لرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان