Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در سالن همایش کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد، گفت: آیین نامه سراسری قرآن و عترت پس از بازبینی و اصلاح به تمامی استان‌ها، واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شد و کانون های قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی همزمان با آغاز سال تحصیلی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکصد هزار نفر از دانشگاهیان در برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دو بخش کتبی و شفاهی مشارکت داشتند، اظهار داشت: در آبان ماه سال ۹۷ همزمان با هفته قرآن با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر چهره قرآنی و فرهیخته مسابقات شفاهی در سطح واحدهای دانشگاهی در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و حفظ کل و نیز رشته های اذان و تواشیح برگزار شد.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مرحله استانی بخش شفاهی با مشارکت ۳ هزار نفر از برگزیدگان واحدها همزمان در بهمن ماه ۹۷ در تمامی استانها برگزار شد، افزود: برگزیدگان مرحله واحدی این دوره از مسابقات در رشته های مذکور به رقابت پرداختند و ۵۸۰ نفر از شرکت کنندگان به مرحله سراسری راه پیدا کردند.

طالب تاش خاطرنشان کرد: مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات شفاهی شامل ۱۸۰ استاد، ۱۳۰ کارمند و ۲۷۰ دانشجو در روزهای ۱۲ و ۱۳ ماه جاری به میزبانی واحدهای شهرقدس و علوم و تحقیقات برگزار شد.

کد خبر 4764520 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی دانشگاه تهران تکمیل ظرفیت باقر لاریجانی مدیران دانشگاهی سازمان سنجش دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه