Web Analytics Made Easy - Statcounter

به باور بیگ سم هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی لیورپول در مسابقه پیش رو، تنور رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر را داغ نگه می‌دارد.

طرفداری- سم آلاردایس در آستانه رویارویی لیورپول-منچسترسیتی در آنفیلد گفته است که نسبت به یورگن کلوپ، فشار کاری بیشتری روی پپ گواردیولا وجود دارد.

به گزارش Talk Sport، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها که تیمش را به دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر رسانده است، شش امتیاز با کلوپ و شاگردانش فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده بسیاری، سیتی برای ماندن در کورس قهرمانی، باید یکشنبه آینده برنده از زمین خارج شود. بیگ سم برد را برای سیتی الزامی نمی‌داند ولی شکست را هم غیر قابل قبول می‌داند.

پپ (فشار بیشتری احساس می‌کند) چون حق باختن ندارد. اصلا نیازی به برنده شدن در این بازی نیست، فقط باید از نباختن مطمئن شود. اگر هم به پیروزی دست یابد، فشارها به سمت لیورپول تغییر مسیر می‌دهند. اما قطعا در حال حاضر این فشار روی پپ و بازیکنانش وارد است. با توجه به این که لیورپول بیش از دو سال است در آنجا (آنفیلد) شکست نخورده است، سیتی کار سختی پیش رو دارد ولی اگر یک تیم توان برنده خارج شدن از آنجا را داشته باشد، آن تیم منچسترسیتی است. 

جنگ روانی مربیان از چندی قبل آغاز شد. ابتدا گواردیولا از شیرجه زدن مانه برای خطا گرفتن از داوران گفت و سپس کلوپ به خطاهای فنی منچسترسیتی اشاره داشت. آلاردایس در دفاع از وینگر سنگالی قرمزها گفته است این روزها اکثر بازیکنان شیرجه می‌زنند. او در عوض انگشت اتهام را به سوی یکی از هم تیمی‌های مانه نشانه گرفته است.

معتقدم محمد صلاح نسبت به مانه تمایل بیشتری برای این گونه حرکات دارد. در طول سال گذشته مردم به این اشاره داشتند که صلاح خیلی راحت زمین می‌افتد و پنالتی‌هایی گرفت که شاید به حق نبودند. اما اگر تماسی برقرار شود، باید توجه داور را به سوی صحنه جلب کنید و الان هم VAR را داریم که تصمیم می‌گیرد شیرجه‌ای زده شده است یا نه. مشکل اینجاست که بر اساس تصادفی بودن برخوردها قضاوتی صورت نمی‌گیرد. ظاهرا قانون برخورد «عامدانه» کنار رفته است و صرف برخورد بازیکنان برای اعلام پنالتی کافی است. اکثر مهاجم‌ها اگر برخوردی با یار حریف داشته باشند و ببیند اوضاع برای گلزنی مهیا نیست، خودشان را زمین می‌اندازند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • (ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح