Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:12:55 GMT

تقدیر از مرکز توسعه تجارت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۴۶۳

تقدیر از مرکز توسعه تجارت الکترونیک

در هشتمین همایش ملی پدافند غیرعامل از مرکز توسعه تجارت الکترونیک به دلیل پیشران بودن در اجرای اقداماتی که در راستای ابلاغ مصوبات امنیت پدافندی به سازمان ها بوده است، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در هشتمین همایش ملی پدافند غیرعامل از مرکز توسعه تجارت الکترونیک به دلیل پیشران بودن در اجرای اقداماتی که در راستای ابلاغ مصوبات امنیت پدافندی به سازمان ها بوده است، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا جامی، مدیرعامل دبیر کمیته پدافند غیرعامل مرکز توسعه و تجارت با بیان این مطلب گفت: برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل به صورت تخصصی و آموزشی و همچنین مدیریت زیرساخت های حیاتی مرکز توسعه تجارت از جمله این اقدامات بوده است.

گفتنی است این همایش امروز با حضور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

علاوه بر این قرار است از تاریخ 18 تا 21 آبان ماه ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پدافند غیرعامل کشور و با حضور 200 شرکت دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبار ستیزی روز 13 آبان اردبیل کانون های مساجد 13 آبان مرکز توسعه تجارت الکترونیک پدافند غیرعامل پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته

كلاهدوزان، رئیس مركز توسعه تجارت الكترونیك وزارت صمت گفت: سال گذشته رشد چشمگیری در تجارت الكترونیك داشتیم در سال ۱۴۰۱ رشد ۵۰درصدی و سال ۱۴۰۲ رشد ۷۰درصدی را تجربه كردیم كه حاكی از عزم دولتمردان برای حمایت از این حوزه بود.

كلاهدوزان افزود: سال گذشته نزدیك به ۳ هزار همت حجم مبادلات تجارت الكترونیك كشور بوده كه ۲۳ درصد از كل مبادلات كشور را در بر داشت، اما با آنچه باید باشیم هنوز فاصله داریم كه اگر یكسری از موانع قانونی و مقررات زایی های سال های گذشته را رفع كنیم این رقم چندبرابر خواهد شد.

وی بیان داشت: در این سالها تعدد دستگاه های تصمیم گیری و اعمال كننده مقررات نسبت به كسب و كارهای الكترونیك مساله ساز بوده است. فضای تجارت الكترونیك متصل به فضای اقتصادی است كه قانونگذار با قانون نظام صنفی به تشكل های مردمی فرصت داده تا در تنظیم گری و نظارت دخالت كنند كه اگر مسولان بپذیرند كه تشكلهای مردمی و حاكمیت به این حوزه رشد می دهد موانع برداشته خواهد شد.

كلاهدوزان خاطر نشان كرد: در حوزه های مختلف باید به تغییر نگاه مسئولین دولت از رگلاتوری متمركز به رگلاتوری مردمی سوق پیدا كند.

رئیس مركز توسعه تجارت الكترونیك وزارت صمت گفت: تا با مداخلات كمتر به سمت همگرایی پیش رویم تا اثرات تكامل و هم فهمی در رشد تجارت الكترونیك بیشتر شود

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی