Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مراحل ساخت ۴۰۰ هزار واحد کسن ارزان قیمت در ۱۰ استان کشور به زودی آغاز می‌شود. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی عبوری لحظاتی قبل در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین که با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه ساماندهی به بخش مسکن در کشور ساخت مسکن در شهرهای با تجمع جمعیتی بالا و کمبود مسکن است که 10 استان کشور با این مسئله مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی در این 10 استان از اقدامات این حوزه است و به زودی عملیات ساخت و ثبت نام این مسکن‌ها درکشور آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌ها مقرر شده از 18 آبان ماه امسال عملیات مطالعات، انتخاب زمین و مراحل اجرایی ساخت در استان‌های کشور آغاز شود.

عبوری خاطرنشان کرد:ساخت نزدیک به 10 هزار واحد مسکن در استان قزوین نیز در فاز بعدی این طرح در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهرانواحدهای طرح ملی مسکن از 2 سال آینده تحویل می‌شودکاهش 30 تا 40 درصدی قیمت‌ها در بازار مسکن واقعی نیست!

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور در حوزه راه و شهرسازی حوزه ساماندهی راه‌های روستایی است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از 5 هزار کیلومتر راه روستایی در آینده نزدیک در کشور ساماندهی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه، اصلاح، مرمت و ساماندهی راه‌های روستایی می‌تواند از اقدامات مناسب در این حوزه باشد که قطعا به افزایش رفاه در روستاها منجر شود.

عبوری با اشاره به اجرای راه‌آهن قزوین- رشت و قزوین، ساوه و بوئین زهرا خاطرنشان کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی درکریدور ارتباطی استان‌های کشور واقع شده است و همین موضوع می‌تواند به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد برای استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: احداث این دو خط آهن در سال گذشته از اقدامات برجسته در این حوزه است که برقراری ارتباط آسان بین استان‌های کشور وایجاد شرایط نقل و انتقال محصول را فراهم کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفتک دو خطه شدن مسیر ریلی قزوین به زنجان نیز از دیگر اقدامات برجسته در این حوزه است که می‌تواند استان قزوین را به استان‌های همجوار متصل و عبور و مرور راه تسهیل گرداند.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید

دریافت 24 MB کد خبر 6093498

دیگر خبرها

  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد