Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:26:58 GMT

تجلیل از ۴۰ واقف خیراندیش در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۶۹۸

تجلیل از ۴۰ واقف خیراندیش در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مشارکت در ترویج فرهنگ وقف، خدمت گذاری در موقوفات گیلان و جذب کمک‌های مردمی از مهم‌ترین معیار‌های انتخاب این افراد بود.

او در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله وقف و نقش این عمل خدا پسندانه در جامعه، افزود: ترویج فرهنگ وقف موجب رشد و بالندگی جامعه اسلامی و کاهش شکاف طبقاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: باید با سوق دادن نیات واقفان به سمت نیازمندی‌های امروز جامعه به ویژه در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی برای حل مشکلاتی نظیر بیکاری و مسکن محرومان گام برداشت.

حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: در حال حاضر گیلان حدود ۴ هزار موقوفه دارد.

همچنین در همایش یاوران وقف، احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان هم بر ضرورت تعامل بیشتر متولیان وقف و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: بخش‌های زیادی از دانشگاه گیلان با مشارکت خیران و واقفان نیک اندیش ساخته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از یاوران وقف همزمان با هفته وقف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: وجود ۱۴ میلیون کار گر در کشورکه با خانواده هایشان به ۵۰ میلیون نفر می‌رسند یعنی تولید درکشور ما بر دوش این قشر زحمت کش است و باید به این قشرکه رکن اساسی تولید و اقتصادن هستند بیشتر توجه شود.
 آیت الله رسول فلاحتی افزود: مناسبت بزرگ اردیبهشت ماه تجلیل از مقام شامخ معلمان و آموزگاران و یادبود شهادت آیت الله مطهری است، شخصیت والایی که انقلاب مانند او را به خود کم دیده است.
وی در ادامه با تجلیل از رسانه ملی و رسانه‌های کشور در انعکاس حرفه‌ای اخبار عملیات وعده صادق گفت : رسانه‌های کشور در انعکاس این اخبار و جنگ رسانه‌ای با رسانه‌های پر تزویر دنیا برنده شدند و دشمن را با شناخت از حیله هایشان خانه نشین کردند.
تجلیل از عملکرد سپاه درعملیات وعده صادق، تاکید به کارفرمایان برای رعایت انصاف در حق کارگران و بررسی مسایل غزه و فلسطین و تلاش‌های امریکا برای به رسمیت شناختن دو کشور فلسطین و اسراییل با وجود مخالفت‌های جهانی از مسایل دیگری بود که در نماز جمعه امروز رشت به آن اشاره شد.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!