Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رامین گیلان پور ، مدیر مجتمع آموزشی پیشگامان و پیشتازان ناحیه ۲ رشت گفت: جشن یک روز با نشاط برای داشتن مدرسه بانشاط امروز با هدف گرامیداشت روز دانش آموز و همچنین گرامیداشت روز فرهنگ عمومی برگزار شده است.

 او افزود: در اجرای این مراسم ۶۰۰ نفر از دانش آموزان پسر این مجتمع آموزشی یک روز شاد را در یکی از پارک‌های شهر رشت سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجتمع آموزشی پیشگامان و پیشتازان ناحیه ۲ رشت گفت: مشارکت جمعی، کمک به یکدیگر، نوع دوستی و تجربه یک روز شاد را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.

همچنین عارف ترابی، مسئول برگزاری این جشن گفت: با تدوین ویژه برنامه‌های خاص سعی داریم فضای خشک مدرسه را به محیطی شاد و امن برای درس خواندن و تعلیم تربیت فراهم کنیم.

او افزود: دانش آموزان در این جشن با بازی کردن ، ورزش و تفریح یک روز شاد را تجربه کردند و با اهدای گل نیز به یکدیگر با فرهنگ اهمیت  احترام به یکدیگر ، کمک به همدیگر و نوع دوستی آشنا شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

جشن یک روز بانشاط برای داشتن مدرسه بانشاط  در رشت برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!