Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری جشن وحدت در غرب گیلان خبر داد و گفت: همزمان با هفته وحدت یادواره ۱۵۴ شهید اهل سنت برگزار می‌شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت السلام «سعید مهدوی»، امروز (سه‌شنبه 14 آبان ) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: جامعه بشری زمانی به حقیقت وحدت دست پیدا می‌کند که آحاد مردم ضمن حکومت دادگستر عالم از صلح، صفا، رشد و ارتقاء‌ بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در شهرستان‌های تالش، آستارا و رضوانشهر شیعه و سنی در کنار یکدیگر با وحدت و هم‌دلی زندگی می‌کنند گفت: برنامه‌های متعددی در این ایام فرخنده در این سه شهرستان اجرایی می‌شود.

 

وی اذعان کرد: تشکیل ستاد ساماندهی شئون مذهبی با حضور دستگاه‌های متولی با محوریت هفته وحدت، فعال شدن مطبوعات، رسانه‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری مراسم‌های شب شعر توسط دستگاه‌های مختلف با موضوع هفته وحدت پیش‌بینی شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: برگزاری همایش مشترک براداران‌ اهل سنت و شیعه در ‌گیلان شنبه(۱۸آبان) مصادف با یازدهم ربیع الاول با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در سالن اجتماعات پیام نور تالش برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: برگزاری مسابقه عکس با محوریت هفته وحدت، برگزاری شبی با قرآن در مساجد شهرستان‌های آستارا، تالش و  رضوانشهر، ویزیت رایگان در این شهرستان‌ها، استفاده از شخصیت‌های تبلیغی در برنامه‌های متعدد شبکه استانی باران به منظور تبیین مقوله  وحدت بین مسلمانان و .... از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری یادواره ۱۵۴شهید اهل سنت در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اسالم از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است.

 

حجت الاسلام مهدوی خاطر نشان کرد: برگزاری مقاله‌نویسی در مدارس، نشست‌های تخصصی در حوزه مبحث وحدت آفرین در دانشگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدای اهل سنت، سخنرانی قبل از نماز جمعه روسای تبلیغات اسلامی به جهت تشدید وحدت جامعه، برگزاری گفتگوهای دانش‌آموزی با محوریت وحدت و غباررویی از مزار شهدای دفاع مقدس در غرب گیلان از دیگر ویژه برنامه‌های هفته وحدت است که اجرایی خواهد شد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی کانون های مساجد سنی و شیعه وحدت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»