Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:59:16 GMT

اعزام ۲۰ مبلّغ به مساجد تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۵۳۱۲

اعزام ۲۰ مبلّغ به مساجد تهران

عباسعلی پور از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری صراط با رویکرد مهدوی برای دومین سال خبر داد و گفت: ۲۰ کارشناس و مبلغ مهدوی برای برگزاری سخنرانی به مساجد تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «حجت‌الاسلام محبوب عباسعلی‌پور» در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برای دومین سال جشنواره فرهنگی و هنری صراط برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای ترویج آموزه‌های مهدویت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان تهران، افزود: این جشنواره به‌صورت ملی و با همکاری ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

 

بخش‌ها و موضوعات جشنواره صراط

 

عباسعلی‌پور با بیان اینکه جشنواره صراط در سه بخش طراحی پوستر، عکس نوشت و بنر شهری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهدویت و امید بخشی، مهدویت آینده روشن جهان، انتظار و انقلاب اسلامی، خانواده مهدوی و عهد و همدلی منتظرانه از موضوعات پیش بینی شده برای جشنواره امسال است.

 

جوایز ۱۸۰ میلیون ریالی برای برگزیدگان

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان تهران با بیان اینکه برای نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی پیش‌بینی شده است، گفت: این جشنواره همزمان با روز نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) آغاز می‌شود و افراد تا ۱۰ بهمن ۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا، ساختمان بنیاد ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

 

برگزاری عهد همدلی با امام زمان (عج) در مدارس تهران

 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این مرکز در ایام ۹ ربیع‌الاول امسال گفت: برنامه عهد همدلی با امام زمان (عج) روز شنبه ۱۸ آبان‌ماه در مدارس شهر تهران و شهرستان‌های این استان به صورت جشنی در ابتدای آغاز فعالیت مدارس و یا در طول زمان فعالیت برگزار خواهد شد.

 

عباسعلی‌پور ادامه داد: مجموعه بروشورهای مهدوی با موضوع عهد و پیمان با امام زمان (عج) نیز تهیه شده است که در برنامه‌های مختلف در این روز اعم از جشن بیعت و ... توزیع خواهد شد.

 

اعزام ۲۰ مبلغ به مسجد استان تهران

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان تهران با اشاره به اعزام ۲۰ مبلغ و کارشناس مهدوی به مساجد تهران تصریح کرد: از پیش اعلام شده بود تا تمام مساجد و مراکزی که بنا دارند جشن آغاز امامت امام زمان (عج) را برگزار کنند، می‌توانند درخواست ارائه کرده تا بنیاد مبلغ و کارشناس مهدوی برای سخنرانی اعزام کند که تاکنون در استان تهران، ۲۰ مرکز این درخواست را ارائه کرده‌اند. البته همچنان نیز فرصت برای ارسال این درخواست‌ها وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد روز 13 آبان اردبیل مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اعزام مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود

شاهرخ شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری استان آذربایجان شرقی با توجه با بارندگی‌های قابل توجه در محل برگزاری مسابقات و شرایط مطلوب منطقه، صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دشت هارنا بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را هم بتوانیم به نحو شایسته برگزار نمائیم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.

شفیعی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد بزرگ اذعان کرد: قطعاً برگزاری چنین رویداد بزرگی که هزاران نفر را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند، کار بسیاری سختی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد که در همین زمینه از دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مسئولین شهرستان کلیبر که شرایط را برای برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی مهیا می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، زنده نگه داشتن آداب و رسوم روستایی و عشایری بوده و در این جشنواره مردان و زنان عشایری در رشته‌های مختلف از جمله سوارکاری، طناب کشی، مچ اندازی، دوومیدانی و انواع بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداخته و در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

شفیعی با دعوت از عموم علاقه مندان به ورزش‌های بومی و محلی اظهار داشت: روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر حضور شما در دشت هارنا بخش آبش احمد، محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی هارنا هستیم.

کد خبر 6097130

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود