Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از صحت اخبار رسانه‌های بلژیکی مبنی بر درخواست ویلموتس برای فسخ قرارداد، اظهار بی اطلاعی کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) برای تماشای دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به ورزشگاه آزادی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان در حالی وارد ورزشگاه آزادی شد که صبح امروز اخباری مبنی بر درخواست مارک ویلموتس برای فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران در رسانه‌های بلژیکی منتشر شده است.

دستیار ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی پس از ورود به ورزشگاه آزادی با سؤالات خبرنگاران در خصوص مارک ویلموتس و سرنوشت او مواجه شد. البته هاشمیان که قصد مصاحبه کردن نداشت، فقط در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ویلموتس برای فسخ قرارداد درخواستی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است، اظهار داشت: من از این موضوع بی خبرم.

هاشمیان در حالی در مورد درخواست فسخ قرارداد ویلموتس اظهار بی اطلاعی کرده است که امروز به عنوان مربی تیم ملی نظاره‌گر دیدار استقلال و صنعت نفت خواهد بود.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین روز پنجشنبه، 23 آبان‌ماه در بصره به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟/ رایزنی با وکلای بلژیکی برای پیدا شدن راهی مطمئنهاشمیان تماشاگر دیدار استقلال - صنعت نفت

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وحید هاشمیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وحید هاشمیان ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس