Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از اجرای برنامه‌های ویژه نهم ربیع الاول با عنوان «بیعت با موعود (عج)» در کانون‌های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها ویژه آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همزمان با نهم ربیع الاول از فردا چهارشنبه ۱۵ آبان، مصادف با آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان «بیعت با موعود (عج)» در قالب مراسم قرائت دعا‌های ندبه، فرج و عهد، زیارت آل یاسین و جشن و سرور در کانون‌های مساجد فارس برگزار می‌شود.

 امیدی تاکید کرد: نهم ربیع الاول فرصتی است که در محافل و مراسم مساجد ضمن فراهم آوردن فرصت بیعت دوباره با امام عصر (عج)، امامان محترم جماعت و سخنرانان در خصوص وظایف منتظران نیز برای عموم به ویژه نسل امروز صحبت کنند و این روز فرصت مناسبی برای پاسخگویی در خصوص شبهات نوجوانان و جوانان با موضوع مهدویت است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس با اشاره به دیگر برنامه‌های «بیعت با موعود (عج)»، گفت: کارگاه‌های مهدویت، نمایشگاه کتاب مهدوی و مسابقات فرهنگی و هنری و محافل قرآنی نیز در این ایام برگزار می‌شود که اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» در مساجد استان فارس نیز برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) اختصاص می‌یابد.

حجت الاسلام امیدی افزود: مسابقه کتابخوانی از «قرآن و امام مهدی (عج)» تالیف استاد حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» هم از ۱۶ آبان تا ۱۴ آذر در کانون‌های مساجد فارس برگزار می‌شود که فایل کتاب در کانال سروش به نشانی sapp.ir/farsmasajed برای استفاده عموم قرار داده شده است.
انتهای پیام/م

برنامه‌های ویژه نهم ربیع الاول در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی مساجد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها