Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:09:12 GMT

رژیم صهیونیستی دیده‌بان حقوق بشر را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۵۹۴۴

رژیم صهیونیستی دیده‌بان حقوق بشر را اخراج کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در حکمی از دیده بان حقوق بشر خواسته است تا حداکثر طی ۲۰ روز آتی از اسرائیل خارج شود.

در حکم دادگاه عالی گفته شده که «عمر شاکر»، ناظر بخش فلسطین و اسرئیل دیده بان حقوق بشر، لازم است تا به دلیل فعالیت و مشارکت خود در جنبش تحریم اسرائیل، این منطقه را طی ۲۰ روز آتی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام تائید حکم اخراج دیده بان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی در حالی است که پیش از این وزرای کابینه نتانیاهو خواستار اخراج او شده بودند، اما عمر شاکر با اعتراض به این حکم به دادگاه شکایت کرده بود که حال دیوان عالی رژیم صهیونیستی با رد شکایت عمر شاکر، دستور اخراج او را از سوی دولت تائید کرده است.

عمر شاکر، تابعیت آمریکا دارد و پیش از این نیز بر موارد نقض حقوق بشر در زندان‌های آمریکا بویژه گوانتانامو کار کرده بود.

کد خبر 4764676

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دیده بان حقوق بشر دادگاه ایالات متحده آمریکا عراق سوریه ترکیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی لبنان ابوبکر البغدادی روسیه فلسطین ایران داعش عربستان سعودی عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از مخالفت دادگاه رژیم صهیونیستی با درخواست تسهیل شرایط «مروان البرغوثی» از رهبران جنبش فتح در زندان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری‌زبان «یسرائیل هیوم» در این باره نوشت: دادگاه اسرائیل درخواست مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی را برای تسهیل شرایطش در زندان را قاطعانه رد کرد.

البرغوثی در سال ۲۰۰۲ و به اتهام تشکیل گردان‌های شهدای الاقصی بازداشت شد و طی این مدت توسط دادگاه رژیم صهیونیستی به پنج بار حبس ابد محکوم شده است.

علی‌رغم بازداشت و محکومیت البرغوثی، وی از پشت دیوارهای زندان در صحنه فلسطین حضور پررنگی داشته است و فرمول توافق سال ۲۰۰۳ گروه‌های فلسطینی برای توقف سه‌ ماهه عملیات نظامی در ازای توقف اشغالگری، ترورها و حملات رژیم صهیونیستی را تهیه کرد و این نقطه آغاز حضور وی در صحنه فلسطین از پشت میله‌های زندان بود.

البرغوثی همچنین در سال ۲۰۲۱ با وجود زندانی بودن تصمیم گرفت در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین شرکت کند، اما این انتخابات به دلیل اختلافات برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه