Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  رضی منش فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به این‌که کل پروژه بزرگراه تبریز - سهند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۶۰ درصد آن توسط بخش خصوصی و ۴۰ درصد توسط دولت و شرکت عمران تامین می‌شود، بیان کرد: این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۵ درصد پیشرفت ریالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته از برنامه زمان بندی عقب هستیم، اما تلاش می‌کنیم تا آخر سال تردد در این مسیر برقرار شود و تا خرداد ماه سال آینده شاهد بهره برداری کامل از این پروژه خواهیم بود.

او ادامه داد: این مسیر محور رسیدن به روستای تاریخی کندوان خواهد بود و بهترین فرصت برای جذب گردشگر بوده و اقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به شهر جدید سهند افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به این‌که در حال حاضر شهر جدید سهند ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: شهر جدید سهند شهرستان اسکو، نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان و طی سال‌های ۹۰ تا ۹۵ با ۲۲.۴ درصد بالاترین نرخ رشد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است، در حالی‌که نرخ رشد جمعیت استان کمتر از یک درصد است، این آمار بیانگر این است که ظرفیت جمعیت پذیری این شهر بالاست.

رضی منش یادآور شد: ۳۶ اثر از این شهرستان ثبت ملی شده و بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در اسکو فراهم است.

رضی منش تصریح کرد: نرخ بیکاری شهرستان اسکو نزدیک به ۹.۲ درصد است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است؛ البته با توجه به این‌که سالانه دو هزار دانش آموز در شهر جدید سهند افزایش می‌یابد، بنابراین آمار دقیقی از نرخ بیکاری در شهر جدید سهند نداریم.

او با اشاره به وجود ۱۸ هزار دانش آموز در شهر جدید سهند، افزود: در حال حاضر ۳۴ مدرسه در تمامی مقاطع در شهر جدید سهند ساخته شده است.

شهرستان اسکو از سه شهر سهند، اسکو و ایلخچی تشکیل شده و دارای ۴۰ روستا، دو بخش و پنج دهستان است.

 

انتهای پیام/ش

پروژه بزرگراه تبریز - سهند ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد