Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:07:13 GMT

تصادف هشت وسیله نقلیه در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۶۲۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد رازقی" گفت: در ساعت ۱۴:۵۰ روز گذشته سیزدهم آبان ماه در محور بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب محدوده پل رجایی تصادف خسارتی ما بین هشت وسیله رخ داد.

رئیس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: خودروی پژویی که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان بر روی ترمز می‌زند و باعث می‌شود که خودروهای پشت سر وی با یکدیگر برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین خودرویی که با پژو برخورد کرد پراید بود و به ترتیب وانت پیکان، پراید، ال نود، ریو، پراید و در نهایت نیسان با یکدیگر برخورد می‌کنند که با این تصادف هشت وسیله‌ای ترافیک نسبتا سنگینی را در محدوده شاهد بودیم.

رازقی بیان داشت: به محض وقوع این حادثه و با رصدی که همکاران در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از سطح معابر پایتخت دارند، نزدیکترین تیم کارشناسی پلیس راهور به موقعیت اعزام شدندد و در ابتدا ضمن ایمن سازی معبر، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.

این مقام انتظامی در خصوص علت اصلی این حادثه، گفت: به علت عدم رعایت فاصله طولی، هر یک از این خودروها نسبت به خودروی جلویی مقصر می‌باشند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در شبانه روز گذشته در کلانشهر مشهد توقیف شد.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

وی اضافه کرد: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آن‌ها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسدنژاد ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت