Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:56:16 GMT

احمدزاده یک جلسه دیگر هم محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۶۷۵۹

احمدزاده یک جلسه دیگر هم محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص سه تیم لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم برگزار و از سوی احسان حاج صفی تخلفاتی مبنی بر توهین به داور مسابقه رخ داد. وی به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرشاد احمدزاده- بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل توهین و تهدید داور که منجر به اخراجش شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای در خصوص محرومیت قطعی و در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر است).

همچنین با توجه به سابقه احمدزاده به ایشان تذکر داده می شود که چنانچه این رفتارها ادامه یابد با مجازاتهای شدیدتری روبه رو خواهدشد.

در دیدار تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبری از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است ( این رای قابل تجدید نظر است).

به تیم نساجی مازندران تذکر جدید داده می شود که با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم در بازیهای خانگی در هفته های ۲، ۳، ۶ و ۷ و جام حذفی ، چنانچه در بازی بعدی این تخلفات به هر نحو تکرار شود، مستوجب محرومیت از حضور در بازیهای خانگی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس فرشاد احمدزاده تيم فوتبال تراكتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد