Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه قلع و قم ۷ خانه‌ای که غیر مجاز در روستای زیارت گرگان ساخته شده بود گفت: از آغاز سال تا کنون ۱۸۶ مورد بنای غیر مجاز در حریم رودخانه‌های استان قلع و قمع شد.   حجت الاسلام حسینی از مردم خواست: بدون مجوز در منابع طبیعی و محدوده اراضی کشاورزی اقدام به ساخت و ساز نکنند، زیرا سبب هدر رفتن سرمایه‌های آنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید رضا سید حسینی همچنین از فعالیت پلیس انفال در استان خبر داد و افزود: پلیس انفال در راستای حفظ منابع ملی، حفظ کاربری اراضی کشاورزی و همچنین حریم رودخانه‌ها تشکیل شده و گشت‌های مستمر و تهیه عکس‌های هوایی از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی وظیفه آن است تا جلوی ساخت و ساز‌های غیر مجاز از اول گرفته شود.

او گفت: گروه پلیس انفال از ماموران نهاد‌های مرتبط مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ادارات آب و برق تشکیل شده و دبیر خانه آن در فرمانداری گرگان قرار دارد.

سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی گرگان هم گفت: امسال ۱۱۶ مورد بنا و دیوار کشی غیر مجاز تخریب و حریم ۶ و نیم هکتار زمین کشاورزی آزاد شد.   منبع : خبرگزاری صداوسیما   انتهای پیام/ ن      واحدهای مسکونی در حریم رودخانه های گلستان قلع و قمع شد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!