Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیلی، آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد جذب پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضاییه را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 17:34 - 14 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۲۷۸

به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد جذب پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضاییه و اینکه خبر خوشی برای این افراد دارید، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، در مورد نحوه جذب پذیرفته شد‌گان آزمون سال ۱۳۹۶ قوه قضاییه که هم برای ما یک دغدغه شده بود و هم برای شرکت کنندگان و خانواده‌های آن‌ها با دولت به توافق رسیدیم و فرآیند جذب آن‌ها کاملا مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی ادامه داد: همه این افراد تا پایان سال ۱۳۹۸ جذب خواهند شد. تا امروز بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از آن‌ها جذب و مشغول به کار شده‌اند و در ماه‌های باقیمانده و قبل از پایان سال نیز فرآیند جذب تمام این افراد به پایان خواهد رسید و در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی لازم برای پرداخت حقوق و مزایای این افراد انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جذب نیرو استخدام استخدام در قوه قضاییه منابع انسانی قوه قضاییه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری

آفتاب‌‌نیوز :

«میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر ممنوعیت دریافت هدیه توسط کارکنان دولت به خبرنگاران گفت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است. امیدواریم با این کار سلامت اداری افزایش و فساد کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۱۴ اردیبهشت آزمون استخدامی کیفیت بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در این آزمون بعد از ۱۰ سال ۱۹۱۱۲ نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت. ۱۰ سال بود این مجوز داده نشده بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این‌که حدود ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند، ابراز امیدواری کرد: تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.

لطیفی تأکید کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش جذب کنیم.

وی در مورد استخدام سرایدارارن یا نیرو‌های خدماتی در مدارس تحت عنوان بابای مدرسه اظهار کرد: در این زمینه قرار بود تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه مشخص شود، ما در سقف تأمین اعتبار کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد