Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ معتقد است که صنعت نفت بازی را از درون رختکن باخته است!

طرفداری- تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان از چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 5-0 استقلال به پایان رسید.

اسکوچیچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

تبریک می گویم به استقلال. خیلی خوب بازی کردند. خیلی بد بودیم و ما بازی را از داخل رختکن باخته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای بازی هم گل بچگانه ای دریافت کردیم و نتوانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم. حتی آمادگی مان برای این بازی خوب نبود و 6 بازیکن مصدوم داشتیم.

وی افزود:

سخت است با این شرایط مقابل تیم قدرتمند بازی کنید. این یکی از بدترین باخت من در دوران بازیگری و مربیگری ام بود. درس های زیادی یاد گرفتیم و در مورد تیم هم چیزهایی دستگیرم شد. بازیکنان مقصر نیستند زیرا پولی نگرفتند و من تمام مسئولیت باخت را می پذیرم.

سرمربی تیم نفت آبادان در مورد باخت و آنالیزش از این مسابقه گفت:

وقتی شما 5 گل می خورید، چگونه می توانید بازی را آنالیز کنید؟ حتی من چند هفته پیش تراکتور را شکست دادیم فکر نمی کردم مثل رئال مادرید بتوانیم بازی کنیم. بعد از این باخت هم احساس نمی کنیم که ما تیم کوچک و از دست پا بسته ای باشیم. این شرایط نرمال است و در حال حاضر نیز هیچ حمایتی از باشگاه صورت نمی گیرد. یکبار دیگر به استقلال تبریک می گویم و تشکر می کنم از همه دوستان.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود