Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت می‌کنند که پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

رضا جمالی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در گفتگو باخبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مهمی را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای تقویت نیروهای مردمی که آمادگی  لازم برای همکاری با این سازمان را دارند، از افرادی که تمایل دارند دعوت به همکاری می‌کند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: طرح ناظران افتخاری نظارت بر بازار در راستای اجرای سیاست های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: افراد در صورت تمایل می توانند با مراجعه به پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به ثبت نام در گروه ناظران ‌افتخاری، اقدام کرده و یا بصورت حضوری به حوزه معاونت نظارت و بازرسی سازمان در بوشهر مراجعه کنند.

 

جمالی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت می‌کنند که پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

 

وی بیان کرد: از اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب، کارمندان و دیگر گروه‌های مردمی که بر اساس علاقه و تعهد اجمالی آمادگی دارند تا در راستای سیاست‌های سازمان حمایت به‌صورت افتخاری با این سازمان همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می‌شود.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای طرح ناظران افتخاری که به منظور جلوگیری ازتخلفات صنفی است بیان کرد: افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های ذکرشده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار از جمله اهمیت این طرح است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد یوم الله ۱۳ آبان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روز 13 آبان بازرس افتخاری نظارت بر بازار نظارت استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم

صحبت های شروین اسبقیان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود