Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@04:04:50 GMT

جدیدترین مدل‌های شینیون مو، مخصوص عروس‌خانم‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۷۸۳۲

جدیدترین مدل‌های شینیون مو، مخصوص عروس‌خانم‌ها

اگر شما هم جشن عروسی‌تان نزدیک است و به دنبال مدلی زیبا و خاص برای موهایتان می‌گردید، به مدل‌هایی که در اینجا برایتان آورده‌ایم، نگاهی بیاندازید.

۱. مدل گوجه‌ای ساده

اگر از آن دسته عروس‌هایی هستید که سادگی را به هر جیزی ترجیح می‌دهید. این نوع مدل شینیون مخصوص شماست. در این نوع مدل شینیون از تاج عروس استفاده نمی‌شود و فقط گل‌سری به این شکل روی برجستگی شینیون قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروس‌خانم‌هایی که چتری دوست ندارند می‌توانند از این مدل شینیون استفاده کنند، چون قسمت جلوی مو‌ها کاملا کشیده‌شده و روبه بالا است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید از گل‌سر خود در قسمت جلوی مو‌ها هم استفاده کنید.

۲. شینیون گوجه‌ای با چتری

این مدل شینیون بسیار شبیه به شینیون بالاست با این تفاوت که کمی پیچ‌و‌تاب اضافه‌تر دارد و همچنین قسمت جلوی مو‌ها هم مثل مدل قبل کشیده و صاف نیست. این مدل شینیون برای عروس‌خانم‌هایی که می‌خواهند شینیون ساده و همراه با چتری یا فرق یک‌طرفه داشته باشند، مناسب است.

۳. استفاده از گل‌های طبیعی در شینیون

استفاد از گل طبیع در شینیون معمولا برای عکاسی‌های فرمالیته عروس استفاده می‌شود. برخی از عروس‌خانم‌ها در جشن‌های دیگر مثل جشن عقد و حنابندان و ... هم از این مدل شینیون با گل طبیعی استفاده می‌کنند.

۴. بافت مو در شینیون

این مدل شینیون مخصوص عروس‌هایی است که می‌خواهند موهایشان بیشتر از تور عروسی به چشم بیاید. در این نوع شینیون‌ها تور عروس را زیر مو‌ها وصل می‌کنند و بافت و حالت مو‌ها به خوبی دیده می‌شود. عروس‌خانم‌هایی که مو‌های بلند و پرپشتی دارند می‌توانند این مدل شینیون مو را برای مهم‌ترین شب زندگی‌شان انتخاب کنند. اگر مو‌های پرپشتی ندارید، ولی به بافت مو در شینیون علاقه دارید هم می‌توانید از اکستنشن مو استفاده کنید. در این مدل با توجه به حجم مو تعداد بافت‌های به‌کاررفته در شینیون کم و زیاد می‌شود.

۵. مدل شینیون برای مو‌های کوتاه

خانم‌های موکوتاهی که علاقه‌ای به استفاده از اکستنشن ندارند، می‌توانند این مدل شینیون را برای شب عروسی خود انتخاب کنند. تا با همان موی کوتاه هم شینیونی زیبا داشته باشند.

۶. شینیون‌های شلوغ

اگر طرفدار مدل‌های شلوغ و طرح‌های خاصی مثل گل رز هستید، این مدل شینیون‌ها مخصوص شماست. در این نوع شینیون‌ها معمولا از موی اضافه و پروتز مو برای پرحجم و شلوغ نشان‌دادن موهایتان استفاده می‌شود.

۷. شینیون‌های روبه پایین

این مدل شینیون‌های روبه‌پایین مخصوص عروس‌خانم‌هایی است که اختلاف قدی کمی با داماد دارند و می‌خواهند که این اختلاف کم را حفظ کنند. در این موارد بعد از پوشیدن کفش‌های تخت، استفاده از این مدل شینیون مو پیشنهاد می‌شود.

منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک

ناهید کیانی در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی در جایگاه دوم قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه می منتشر شد و ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با یک پله صعود به رتبه دوم رنکینگ وزن 57- کیلوگرم صعود کرد.

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

 

بر اساس این رنکینگ، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم با 231.75 امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است. در این وزن سوگند شیری با کسب 131.10 امتیاز در رده سی‌ودوم قرار دارد و غزل سلطانی با کسب 101.47 امتیاز در جایگاه چهل‌وهفتم است. سعیده نصیری هم با پنج پله صعود و کسب 84.62 امتیاز در  رتبه شصت‌ودوم قرار گرفت.

در وزن 57- کیلوگرم، ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد صربستان با 426.43 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت. 

ساغر مرادی در وزن 67- کیلوگرم با کسب 96.16 امتیاز در رتبه چهل‌وششم قرار دارد. ملیکا میرحسینی با کسب 93.09 و سیده نرگس میرنوراللهی با 93.84 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهل‌وهفتم و چهل‌وهشتم قرار گرفته‌اند.

در وزن 67+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با 63.14 امتیاز در رتبه پنجاه‌ویکم رنکینگ المپیکی قرار دارد.

در بخش مردان و در وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی  با جمع امتیازات 325.52 امتیاز و بدون تغییر در رتبه ششم قرار دارد. در همین وزن  ابوالفضل زندی با کسب  215.37 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه  سیزدهم جهان قرار گرفت. 

متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم با 200.40 امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه چهل‌وهشتم جهان قرار دارد.

در وزن 80- کیلوگرم، مهران برخورداری تکواندوکار المپیکی ایران با 248.75 امتیاز و بدون تغییر در جایگاه نهم قرار دارد و میرهاشم حسینی با کسب 131.25 امتیاز و یک پله صعود در رتبه بیست‌ویکم ایستاده است.

همچنین آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم با 175.56 امتیاز و بدون تغییر در رتبه بیست‌ویکم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله