Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، یاسمین مدنی به دعوت فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران برای شرکت در اردوی تدارکاتی تیم ملی کوهستان حضور می‌یابد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی کوهستان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ تایلند، چهارشنبه ۲۲ آبان‌ ۹۸ در کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسمن مدنی ورزشکار استان در این اردو به همراه ۱۳ دوچرخه‌سوار از سراسر کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان حضور می‌یابد.

پیش از این نیز سمیه یزدانی از بانوان دوچرخه‌سوار چهارمحال و بختیاری که در تهران سکونت دارد، موفق به کسب نخستین مدال آسیایی دوچرخه‌سواری بانوان ایران شده بود.

 امسال «سمیه یزدانی» ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران به تیم کنتینانتال تیکا اسپانیا پیوست.

وی پیش از این در مسابقات جاده قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال برنز شد.

او توانست با زمان۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و چهار صدم ثانیه از خط پایان بگذرد. در این مسابقه ۶۴ ورزشکار حضور داشتند که در پایان نماینده ازبکستان که قهرمان مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۶ شده بود، رتبه اول و رکابزن تیم کره جنوبی نیز مقام دوم را بدست آورد.

برچسب‌ها بروجن تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری بانوان ورزشی دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری بانوان ورزشی دوچرخه سواری بروجن تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری بانوان ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال