Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته  دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۵ بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید. محمد دانشگر(۱۰)، شیخ دیاباته(۲۱)، مهدی قائدی(۲۶)، وریا غفوری(۳۱) و میلیچ(۷۲) برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قائدی گفت: یک نیمه طوفانی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در همان ابتدای بازی به حریف گل زده و شیرازه تیم را از هم بپاشیم و این روند را تا پایان بازی ادامه داده و به یک پیروزی پر گل دست پیدا کردیم.

وی افزود: ما باید بیشتر از این گل می زدیم. یک بار توپ ورویا به تیر دروازه برخورد کرد و چند بار هم با بدشانسی موقعیت های خود را از دست دادیم.

قائدی در خصوص  استعفای استراماچونی اظهار داشت: امیدوارم چنین چیزی صحت نداشته باشد. استقلال این روزها به شرایط ایده آلی رسیده و حیف است این اتفاق رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: نباید حاشیه ها به تیم ضربه بزند. همه باید دست به دست دهیم و تلاش کنیم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

مهاجم تیم استقلال تهران در پایان گفت: از هواداران استقلال ممنونم. آنها در هفته های گذشته حمایت های بی سابقه ای از ما داشتند و امیدوارم توانسته باشیم با بردهایی که به دست می آوریم مزد زحمات آنها را داده باشیم.

کد خبر 4764851

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم صنعت نفت آبادان مهدی قائدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم کشتی امید ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمز‌ها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند. فاصله با آرسنال صدرنشین سه امتیاز بود و سیتی نیز با یک بازی کمتر، دو امتیاز بیشتر از قرمز‌ها داشت.

در ده دقیقه ابتدایی کار متعادل دنبال شد و لیورپول اندکی برتری محسوسی داشت. در دقیقه ۱۰ لوئیز دیاز در یک صحنه درخواست پنالتی داشت، ولی داور بی توجه عبور کرد.

یک دقیقه بعد اولین خطر جدی بازی را لیورپول خلق کرد. روی ارسال رابرتسون برای خاکپو او روی توپ اثر گذاشت تا در تیر دوم برای الیوت فرصت خوبی فراهم شود، ولی ضربه او با دخالت مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد بوون روی یک ضربه کرنر پاسخ لیورپول را داد، ولی میزبان هم نتوانست در این صحنه به گل برسد. بوون در دقیقه ۱۴ شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد، ولی ضربه او را آلیسون بلوکه کرد.

اما در دقیقه ۲۷ صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه وستهم شاهد بودیم. برخورد توپ به دست بازیکن وستهم به وضوح پنالتی بود، ولی بعد از بررسی VAR تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید دیاز تایید شد.

بازی در دست لیورپول بود و این تیم کنترل ۷۵ درصدی بر میدان داشت. در دقیقه ۴۰ شوت دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد و سه دقیقه بعد وستهم به گل رسید.

روی ارسال کرنر کودوس، جرد بوون با یک ضربه سر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و وستهم را پیروز روانه رختکن کند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول بازی را برابر کرد.

دیاز از سمت چپ حرکت کرد و خودش را به محوطه جریمه رساند. پاس او به اندی رابرتسون و ضربه پای چپ او گل تساوی را برای میهمان به همراه داشت.

لیورپول برای زدن گل دوم فشار خود را بیشتر کرد و میزبان نیز در فکر ضدحمله بود.

بعد از چند موقعیت نصف و نیمه، لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل رسید. روی ارسال کرنر، توپ روی تیر دوم به خاکپو رسید و ضربه او بعد از برخورد به توماس سوچک وارد دروازه شد تا لیورپول با یک گل به خودی پیش بیفتد.

لیورپول بازهم هجومی کار می‌کرد و دو بار با ضربات دیاز و مک الیستر تا آستانه زدن گل پیش رفت، ولی هر بار آرئولا مانع شد.

بازی در دست لیورپول بود، ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه ۷۷ روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد.

لیورپول در دقیقه ۸۸ این شانس را داشت تا به گل سوم برد، ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت.

در ۵ دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی ۲-۲ مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمز‌ها را از قهرمانی دورتر کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب