Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - آرسنال قصد دارد با کسب پیروزی در زمین ویتوریا گیمارش و لغزش احتمالی استاندارد لیژ در دیدار همزمان، صعودشان به مرحله حذفی لیگ اروپا را قطعی کنند.

تاریخ ساعت مکان داور چهارشنبه 6 نوامبر 2019 (15 آبان 1398) 19:20 استادیوم آفونسو هنریکز (گیمارش) هالیس اوزکاهیا (ترکیه) پیش بازی

ویتوریا گیمارش در حالی میزبان آرسنال است که در هر سه دیدار گذشته خود در لیگ اروپا با شکست میدان را ترک کرده و اکنون در پی اعاده حیثیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در پنج دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها فقط یک برد کسب کرده و دو تساوی و دو شکست به دست آورده و حذف از جام حذفی پرتغال و حضور در جایگاه پنجم لیگ پرتغال حاکی از این است که در وضعیت خوبی بسر نمی برند.

در نقطه مقابل آرسنال قرار دارد، که برخلاف عملکرد ضعیفش طی هفته های اخیر، در لیگ اروپا خوب نتیجه می گیرد. آرسنال نیز در پنج دیدار اخیرش در تمامی رقابت ها فقط یک برد کسب کرده و سه تساوی و یک شکست به دست آورده است. حذف از لیگ کاپ و حضور در رتبه پنجم لیگ برتر نشان می دهد، شاگردان امری همچون فصول گذشته فصل پرفراز و نشیبی را سپری می کنند.

دیدارهای رودررو دیدار رفت دو تیم در امارات که با گل های دقایق پایانی نیکولاس پپه به سود توپچی ها خاتمه یافت، تنها تقابل پیشین دو تیم بوده است. ویتوریا در هر سه حضورش در انگلیس شکست خورده است، اما در خانه تاکنون مغلوب باشگاه های انگلیسی نشده و یک برد و 2 تساوی کسب نموده است. آرسنال تنها در یکی از شش حضورش در کشور پرتغال موفق به کسب برد شده و 2 تساوی و 3 شکست کسب نموده است. با این حال برد 1-0 فصل گذشته آن ها در زمین اسپورتینگ لیسبون به سه شکست متوالی در زمین تیم های پرتغالی (همگی در لیگ قهرمانان اروپا) خاتمه داد. شانس صعود

آرسنال در صورت کسب برد در زمین ژیل ویسنته و در صورتی که استاندارد لیژ در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت در کسب برد ناکام بماند، اولین تیم صعود کننده از گروه 6 خواهد بود. حتی تساوی آرسنال در صورتی که با شکست استاندارد لیژ همراه شود نیز موجب صعود شاگردان امری خواهد شد.

ترکیب احتمالی از نگاه سایت یوفا

ویتوریا گیمارش: داگلاس، روچینیا، تاپسوبا، پدرو هنریکه، فلورنت، میکل آگو، لوکاس اوانجلیستا، داویدسون، بوناتینی، ادواردز، برونو دوارته

مصدومین: جاناتان، واکاسو، جوزف، آندره آندره، جان، ساکو، بوندارنکو، میگل اولیویرا

آرسنال: مارتینز، هولدینگ، موستافی، بیرین، کولاشیناچ، ویلوک، توریرا، سبایوس، ساکا، پپه، مارتینلی

مصدومین: نلسون

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد 2 - 2

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در نهایت با برد نساجی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی منصور باقری با یک شوت پرقدرت توانست دروازه تیم میزبان را باز کند. در دقیقه ۳۷ امیرحسین سام دلیری با یک ضربه سر توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا خیال هواداران نساجی در نیمه اول راحت شود و نیمه اول به سود میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم موقعیت جدی روی دروازه‌ تیم‌ها ایجاد نشد و در نهایت ۹۰ دقیقه تلاش، بازی به سود شاگردان ساکت الهامی به اتمام رسید.

ذوب‌آهن با این شکست ۳۳ امتیازی شد و در رده هشتم ایستاد و نساجی با این برد ۲۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری، حسین رنگرز، محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، سعید کریمی، ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، علی مصلح، حسین اسلامی و فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران :

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمد عباس‌زاده

سرمربی: ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم