Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدرضا حسینی در خصوص برد مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر بازی سختی را مقابل تیمی بزرگ برنده شدیم. از همه هواداران ممنون هستیم که روز زیبایی را برای ما رقم زدند. بیشترین سهم در برد امروز متعلق به هواداران ماست و از آنها ممنونم.

وی درباره اینکه چه زمانی تبدیل به بازیکنی که در ذوب‌آهن بود می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز هم خودم و هم سپاهان وضعیت خوبی داشتیم اما بالاخره در بدترین موقع فصل و در حالی که بازی‌های پیش فصل را خوب انجام می‌دادم مصدوم شدم و به همین خاطر دو ماه نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خوشبختانه هفته به هفته به شرایطم برمی‌گردم و به همین دلیل از مسئولان و هواداران که خیلی به من امیدواری دادند ممنون هستم. آنها می‌دانستند که من روزی به شرایطی که باید برسم، می‌رسم. امروز سعی کردم که شرایط خوبی داشته باشم و فکر می‌کنم تا حدودی به شرایط خوبی که داشتم نزدیک می‌شوم.

حسینی تصریح کرد: وظیفه من این است که پاس گل ارسال کنم و اگر موقعیتی پیش آمد گل هم بزنم اما خوشحالم که امروز برای سپاهان مؤثر بودم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی سپاهان اصفهان محمدرضا حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز ۱۷ اردیبهشت شاخص کل بورس با ریزش ۲۰ هزار و ۶۴۶ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۳۹ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در تراز ۷۴۴ هزار و ۱۰۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند همچنین ذوب، وبملت و کترام سه نماد پرتراکنش بورس بودند. 

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۰۲ واحد در سطح ۲۴ هزار و ۹۹۸ واحدی قرار گرفت آریا، خاور و هرگز سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل فرابورس بودند.

امروز فلزات اساسی با ۲۴۹ میلیارد تومان برترین گروه صنایع بود و صنعت خودرو و انبوه سازی هم در جایگاه بعدی قرار گرفت. افران، سپهر و فردا هم سه نماد با بیشترین تقاضا در بورس بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!