Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه قرآن کریم و چهل حدیث در پنج رشته حفظ قرآن و حدیث نبوی در میان دانشجویان دانشکده های دانشگاه فیوم مصر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدی البلد، اداره فعالیت فرهنگی و هنری در سازمان رفاه جوانان مصر، مسابقه قرآن کریم و چهل حدیث نبوی را با نظارت با دکتر «احمد جابر شدید» رئیس دانشگاه فیوم در دانشگاه دارالعلوم فیوم مصر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در سطح دانشجویان دانشکده های این دانشگاه از روز یکشنبه (12 آبان 1398 مطابق با سوم نوامبر 2019 میلادی) آغاز شده است و تا  روز دوشنبه (27 آبان 1398 مطابق با 18 نوامبر 2019 میلادی) ادامه دارد.

 

این مسابقه شامل پنج رشته؛ حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء ، حفظ 15 جزء ، حفظ 10 جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم به همراه احکام تلاوت و تجوید است.

مسابقه چهل حدیث نبوی در پنج سطح به همراه تفسیر و تشریح احادیث برگزار می شود، این پنج سطح شامل حفظ کامل 40 حدیث، حفظ 35 حدیث، حفظ 25 حدیث، حفظ 15 حدیث و حفظ 10 حدیث است.

این مسابقه با هدف ارتقای سطح دانش معارف اسلامی و علوم دینی دانشجویان و تشویق جوانان به فراگیری و حفظ قرآن کریم واحادیث نبوی برگزار می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس استکبار ستیزی روز 13 آبان مسجد کانون های مساجد حدیث نبوی مصر قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان در دیدار مقابل الشباب با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. این شکست باعث شد این تیم فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد و به رده پنجم سقوط کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی تیم الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به انتقاداتی که به ترکیب تیمش وارد می‌شد، گفت: من تصمیماتم را آنالیز می‌کنم و در هر مسابقه با توجه به ویژگی‌ بازیکنانی که در اختیار داریم، ترکیب را مشخص می‌کنم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم، این بهترین ترکیب است.

او ادامه داد: من ناامیدی همه را درک می‌کنم. وقتی آرام شویم، می‌توانیم بازی را بهتر آنالیز کنیم. باید فصل را به پایان برسانیم و سپس شرایط را به طور کلی تحلیل کنیم‌. در پایان فصل به راحتی می‌توانیم در مورد شرایطی که پشت سر گذاشتیم، صحبت کنیم. در حال حاضر هیچ توجیهی وجود ندارد. ما در مرحله ناامیدی هستیم اما باید فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

او درباره دلیل غیبت کریم بنزما توضیح داد: کریم بنزما درد داشت و برای این بازی در دسترس نبود. او در مسابقه قبلی ما به صورت کامل بازی کرد و درد داشت.

گایاردو در پایان گفت: غیبت کانته یکی از مشکلاتی است که ما از آن رنج می‌بریم. باید وضعیت او را به صورت روزانه دنبال کنیم تا شرایطش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی