Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ مسعود رنجبریان در این باره اعلام کرد: در راستای راهبرد شایسته‌گزینی در شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک فراخوانی را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیر عاملی ستاد مرکزی معاینه فنی منتشر کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی از طریق فراخوان عمومی داخل شهرداری صورت گرفته، از ثبت نام ١٢٢ متقاضی در این فراخوان خبر داد و گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در فراخوان و بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده تعداد ١٢٢ متقاضی در این فراخوان شرکت کردند که ۹۳ درصد این افراد مرد و مابقی زن هستند و همچنین بالغ بر ۵۰ درصد این متقاضیان ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری با بیان اینکه وضعیت تحصیلی متقاضیان نیز ١٨ درصد کارشناسی و ٥٦ درصد کارشناسی ارشد و  همچنین ٢۶ درصد دارای مدرک دکتری هستند خاطرنشان کرد: این فراخوان مختص کارکنان رسمی و قراردادی بوده که ۶۰ درصد متقاضیان رسمی و ۴۰ درصد آنها از نیروهای قراردادی شهرداری هستند.

رنجبریان با تاکید بر اینکه این اقدام برای نخستین بار در شهرداری تهران و بر پایه رویکرد جدید مدیریت شهری صورت گرفته اظهار داشت: شایسته سالاری و ارتقا شغلی کارکنان شهرداری یکی از اصلی‌ترین اهداف اجرای این فراخوان بود که بر مبنای سوابق و تجارب و صلاحیت‌های علمی و تخصصی مدیران، برای تصدی این پست اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: شایسته‌سالاری، بهره‌گیری از انرژی خلاق افراد نخبه و برگزیده است و این شایستگی‌ها شامل دانش، مهارت‌ها، توانایی‌ها به همراه سازه‌هایی نظیر ارزش‌ها، انگیزش، نوآوری و خلاقیت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی است.

رنجبریان با تاکید بر اینکه نیروی انسانی از با ارزش‌ترین منابع در سازمان‌ها هستند که با تلاش و هم‌افزایی و به‌کارگیری صحیح آنها همراه با دیگر اجزای سازمان‌ها، می‌توان اهداف سازمانی را تحقق بخشید تصریح کرد: شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز در تلاش است تا شایسته‌ترین فرد را برای این جایگاه شناسایی و انتخاب کند.

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت ترافیک همچنین افزود: کمیته‌ای برای انتخاب مدیر عامل تشکیل شده که نسبت به بررسی سوابق اجرایی و تخصصی و تایید صلاحیت‌های عمومی و مدیریتی شرکت‌کنندگان اقدام می‌ شود.

به گفته رنجبریان در نهایت ٣ نفر از متقاضیان که حائز بهترین شرایط باشند از سوی کمیته انتخاب و به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران معرفی شده، سپس با مصاحبه‌ای حضوری یک نفر برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.

برچسب‌ها شهرداری تهران تهران مرکز معاینه فنی خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری تهران تهران مرکز معاینه فنی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، معروف بودن پاریس به عنوان یکی از شهرهای کثیف اروپا پدیده تازه‌ای نیست، این شهر در سال ۲۰۰۹ میلادی طبق اطلاعات روزنامه کامرسانت که به نقل از رتبه بندی شهرهای اروپایی که توسط کمپانی آمریکایی TripAdvisor تهیه شده بود، پاریس پس از لندن و آتن جزو کثیف ترین شهرهای اروپایی اعلام شدند. این رتبه بندی بر اساس نظر گردشگرانی که از این شهرها بازدید کرده اند، تهیه شده بود.

در سال ۲۰۱۵ نیز پاریس جزو ۱۰ شهر کثیف اروپا شناخته شد، طبق نظرسنجی که از شهروندان پاریسی شد، آنها از وضعیت نظافت در شهر رضایت نداشتند.

همچنین روزنامه گاردین در سال ۲۰۱۹ میلادی در مقاله ای با تیتر « پاریس، شهر رمانتیک، تصویر جدیدی از خود به عنوان کثیف‌ترین شهر اروپا ارائه می‌دهد»، پاریس را "مرد کثیف اروپا" توصیف و عنوان کرده است: « در حالی که پاریس همواره به عنوان یک شهر رمانتیک و زیبا شناخته می‌شد. این تناقض بین تصویر ذهنی پاریس و واقعیت کنونی آن را برجسته می‌کند.»

پراتیک دام، یک گردشگر هندی، در سایت تریپوتو که بزرگترین پاتوق بلاگرهای گردشگر دنیاست، درباره پاریس نوشته است: شاید زیادی فیلم‌های عاشقانه تماشا کرده بودم یا شاید کاملاً در یک دنیای موازی آرمانشهری زندگی می‌کردم، اما پاریس قطعاً آن طور که تصور می‌کردم نبود. آنجا کثیف بود، تنها چیزی که می‌دانم این است که آنچه در اقامتم در آنجا دیدم، قلب مرا شکست. من پس‌انداز کرده بودم و در ابتدای ماه می تصمیم گرفتم با دوستم به پاریس بروم. آنقدر درباره این شهر هیجانزده بودم که یک هفته از سفر سه هفته‌ای اروپایی‌مان را به این شهر اختصاص داده بودم. اما هر دوی ما زودتر از یک هفته از آنجا سیر شده بودیم و تصمیم گرفتیم در روز چهارم آنجا را ترک کنیم.

او نوشته است: پاریس کثیف است و حتی کنار خیابان‌های شهری پر از مدفوع سگ است. کل شهر به طور کلی بدون بهداشت است. در ایستگاه‌های مترو دستشویی‌های روباز وجود دارد که بوی آنها از یک اصطبل پر از اسب بدتر است. من هرگز در فیلم‌هایی که از پاریس دیده بودم، زباله در خیابان‌ها ندیده بودم، اما دوستان من، در همه جا زباله فراوان بود.

در بخشی از گزارش چهار سال پیش روزنامه گاردین از شهر پاریس نیز می‌خوانیم:

در امتداد بلوار سن‌مارتین تا میدان نمادین جمهوری پاریس که علیرغم بازسازی ۲۰ میلیون پوندی شش سال پیش، همچنان ظاهر زشتی دارد - بی‌خانمان‌ها در درگاه‌ها یا روی نیمکت‌ها خوابیده و کیسه خواب را روی سرشان کشیده بودند. پیاده‌روها پر از اسکوترهای برقی و دوچرخه‌های رها شده بود و همه جا با فضولات سگ و ته سیگار آلوده شده بود. یک مرد که به سمت غرب راه می‌رفت، بسته جدید سیگار را باز کرد و سلفون پلاستیکی و کاغذ نقره‌ای سیگار را روی زمین انداخت.

شهر نور و عشق، به یک شهر کثیف و قدیمی تبدیل شده است، همانطور که اهالی این شهر آن را پاریس زباله‌دانی (Paris poubelle) لقب داده‌اند.

در روز شنبه، روز جهانی پاکسازی، از پاریسی‌ها خواسته شد که آشغال‌هایی را که خودشان و گردشگران به جا گذاشته‌اند را جمع کنند. متیو فریزر، استاد ارتباطات در دانشگاه آمریکایی پاریس که بیشتر از ۳۰ سال در این شهر زندگی کرده است، گفت: «پاریس قطعاً کثیف‌تر می‌شود. همه جا کثیف است. شهر به یک سیاست جدی برای تمیزتر و امن‌تر کردن خیابان‌ها نیاز دارد. چیزی سازمان‌یافته نیست، همه چیز آنارشی شهری است. فکر نمی‌کنم پاریسی‌ها آن را متوجه شوند اما اگر از بیرون باشید یا از فرهنگ دیگری، شهر انبوهی آشفتگی است.»

کد خبر 848350 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پسماند پاریس شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی