Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که مطالبه گری از مسئولان، یکی از مهم ترین وظایف سازمانهای مردم نهاد جوانان است، گفت: مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان می بایست در تمام امور توسعه ای استان نقش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، امیر غفرانی بعد از ظهر امروز در دومین دوره انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز که در سالن همایش های دانشکده پردیس کشاورزی کرج برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات، مشقی برای جوانان است برای اعلام حضور و به دست گرفتن مسئولیت؛ و بر همین اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حضور پرشور و اعلام آمادگی جوانان برای انتخاب نمایندگان خود در سازمانهای مردم نهاد نوید بخش روزهای درخشان تر برای این حوزه در استان البرز خواهد بود.

غفرانی با اشاره به اینکه تلاش اداره کل و مجمع جوانان بر این است که سازمان های مردم نهاد در فعالیت های بیشتری شرکت کنند، گفت: باید نقش مجمع سازمانهای مردم نهاد در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها پر رنگ تر شده و مسئولان تمامی دستگاهها نیز نسبت به این مهم و استفاده از توان و شور و انرژی جوانان جدی تر شوند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فکر، ایده و خلاقیت اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان در تمام عرصه ها، تصریح کرد: مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان می بایست در تمام امور توسعه ای استان نقش داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که استان البرز بیشترین تعداد سمن های فعال در سطح کشور را دارد، بیان داشت: کارآمدی مجمع سازمانهای مردم نهاد، باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در جوانان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اعتماد و سپردن امور به جوانان، تأکید کرد: شجاعت، جسارت و انرژی جوانان در کنار تجربه ی پیشکسوتان موجب رشد و پیشرفت بیش از پیش کشور خواهد شد.

غفرانی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان البرز پذیرای نقطه نظرات جوانان است، اظهار امیدواری کرد این اداره به خصوص در بخش جوانان توانسته باشد نیازهای سمن ها را برآورده کند.

 

بیشتر بخوانید: سازمان های مردم نهاد؛ بازوان نیرومند مردم و دولت اولین رویداد شتاب سازمان های هوشمند برگزار می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز انرژی خلاقیت کشاورزی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار